
Visa i Air Serbia lansirali jedinstvenu karticu lojalnosti
Industrija putovanja je konačno izašla iz faze oporavka i prelazi u fazu održivog rasta. Podaci za 2024. godinu pokazuju da se globalna industrija putovanja i turizma približila pretpandemijskim nivoima, sa udelom u globalnom BDP-u od oko 10 odsto (preko 10,9 biliona američkih dolara), što predstavlja rast od 8,5 odsto u odnosu na 2023. godinu. Takođe, zabeležen je porast u međunarodnim turističkim (11 odsto) i domaćim putovanjima (5,4 odsto).
Prateći rastuće potrebe modernog putnika, kompanije Visa i Air Serbia potpisale su strateški višegodišnji ugovor koji će rezultirati lansiranjem prve co-brand kartice koja će biti deo programa lojalnosti za putnike srpske nacionalne avio-kompanije. Tim povodom razgovarali smo sa Anom Drašković, potpredsednicom i generalnom direktorkom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, o značaju ovog partnerstva, ali i širem kontekstu digitalizacije, korisničkog iskustva, kao i pitanjima bezbednosti u kontekstu novih proizvoda.
- Šta ovo partnerstvo predstavlja za korisnike, a šta za obe kompanije?
Ovo partnerstvo je sjajna vest za sve koji vole da putuju, a uz to dobiju više za svoj novac. Udružujemo snage sa kompanijom Air Serbia, avio-kompanijom koja beleži impresivan rast i koja je već u prvom kvartalu ove godine prevezla milionitog putnika! Zajedno uvodimo karticu – koja nije samo sredstvo plaćanja, već vaš ključ za potpuno novo putničko iskustvo. Zamislite da vam svaka transakcija donosi više: ekskluzivne pogodnosti, nagrade, pristup programu lojalnosti kompanije Air Serbia, ali i dodatne benefite širom sveta. Gde god da krenete – u Beograd, Pariz ili Njujork – kartica vas prati, štiti vaše resurse, nagrađuje vas i inspiriše da nastavite da istražujete. Sa preko 80 destinacija koje pokriva Air Serbia i prisustvom mreže Visa u više od 200 zemalja – verujemo da smo napravili savršen spoj sigurnosti, inovacija i uživanja.

Anom Drašković, generalna direktorka kompanije Visa za jugoistočnu Evropu
- Šta korisnici mogu da očekuju od nove co-brand kartice?
Ovaj jedinstveni proizvod koji uvodimo u saradnji sa kompanijom Air Serbia nije samo još jedna platna kartica. Ona je vaš lični saputnik u svakodnevnim transakcijama i na svakom putovanju. Istraživanja pokazuju da čak četiri od pet korisnika koristi različite programe lojalnosti, zbog ekskluzivnih pogodnosti koje se nude. Upravo zato, naša ambicija je jasna: da kreiramo karticu koja ne samo da olakšava plaćanja već i otvara vrata ka jedinstvenim privilegijama. Kombinacijom naprednih Visa tehnologija i programa lojalnosti kompanije Air Serbia korisnici će moći da uživaju u ekskluzivnim pogodnostima – kako u vazduhu tako i na zemlji. Od bonusa za letove, preko pristupa salonima, do pažljivo biranih dodatnih benefita – ova kartica je dizajnirana da svako putovanje učini vrednijim.
- Kako Visa osigurava bezbednost plaćanja, posebno kada je reč o novim proizvodima, poput co-brand kartice sa kompanijom Air Serbia?
Platni sistem VisaNet svakodnevno obradi više od 23 miliona transakcija bez zastoja, a koristi višeslojne AI tehnologije za sprečavanje prevara, štiteći korisnike širom sveta. To znači da je infrastruktura koja podržava co-brand karticu sa kompanijom Air Serbia utemeljena na globalnoj pouzdanosti i sigurnosti.
- Na koji način Visa doprinosi razvoju programa lojalnosti kompanije Air Serbia?
Istinski verujem da će naša ekspertiza, proistekla iz dugogodišnje saradnje sa vodećim svetskim avio-kompanijama, doprineti daljoj digitalizaciji i modernizaciji korisničkog iskustva svakog putnika. Dakle, naša uloga je da kroz inovativna tehnološka rešenja doprinesemo modernizaciji tog iskustva, personalizaciji pogodnosti i većoj angažovanosti korisnika. Verujemo da je lojalnost rezultat relevantnosti i korisničkog doživljaja, a upravo kroz ta dva segmenta možemo dati najveći doprinos. Želimo da zajednički stvorimo jedinstvenu ponudu na tržištu.
- Koliko je ovakva saradnja važna za pozicioniranje brenda Visa na lokalnom tržištu?
Mi smo u našem regionu prisutni preko 40 godina i milioni Visa kartica su u svakodnevnoj upotrebi širom Srbije. To je dokaz da smo brend koji ima izuzetnu snagu i kome se veruje. Naša globalna i regionalna strategija jeste da pružimo digitalna rešenja koja čine svakodnevni život lakšim, bilo da je reč o trgovini, putovanjima, malim preduzećima ili javnim uslugama. Verujemo u snagu zajedništva i da kroz saradnju sa partnerima koji dele našu viziju možemo da doprinesemo razvoju celokupnog ekosistema i boljitku svih naših sugrađana.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Goran Srdanov; Visa SEE