Uspešna žena je zadovoljna žena

Kada smo Ivanu Lukić, direktorku marketinga Belgrade Waterfront-a pitali kako izgleda voditi marketing za jedan od najvećih projekata u Srbiji, ona nam je odgovorila da ukoliko bi odgovor sadržao dve reči, „one bi bile: inspirativno i intenzivno“.

„Moj posao počinje od želje da privučemo kupce za stambene jedinice koje gradimo, nastavlja se preko izgradnje jedne potpuno nove, jedinstvene destinacije, a nadgrađuje brigom o tome kako da je oplemenimo umetnošću i kulturom“, kaže Lukić i dodaje da se iz ovoga jednostavno vidi da je posao veoma raznolik, ali i povezan u jednu celinu.

„On obuhvata promociju destinacije, organizaciju događaja, stvaranje lidova za prodaju, marketing u hotelijerstvu, građenje i promovisanje individualnih brendova itd. Tu je i mnoštvo drugih oblasti, kao što je upoznavanje tržišta sa jedinstvenim proizvodima, poput brendiranih apartmana The Residences at The St. Regis Belgrade i W Belgrade. Belgrade Waterfront često ide i ispred trendova na tržištu, pa smo zbog toga u situaciji da razvijamo nove standarde poslovanja. Zahtevamo mnogo od sebe, ali i od poslovnih partnera. Na taj način zajedno rastemo i razvijamo se.“

U kojoj oblasti nalazite najviše inspiracije za rad?

U mom omiljenom gradu niče jedinstvena destinacija, koja ne samo da pruža vrhunski kvalitet izgradnje već i postaje mesto prožeto kulturom i umetnošću. Ovom činjenicom se izuzetno ponosim i iz nje crpim najveću inspiraciju. U Belgrade Waterfront-u želimo da kroz umetnička dela domaćih autora koja će biti postavljena na ulicama i trgovima, u šoping molu i lobijima zgrada živi duša naše zemlje i našeg grada, inspirišući sve posetioce.

Ponosna sam i na prirodnu raskoš koja uokviruje naš projekat – velelepni park, koji će većim delom biti završen na proleće ove godine, reku Savu i šetalište Sava Promenadu. Urbani život u ovom kompleksu biće povezan sa prirodom.

Na kraju, inspiraciju pronalazim i u poslovnim uspesima kompanije i činjenici da su građevinska industrija i tržište nekretnina u našoj zemlji oživeli. Veliki deo novoizgrađenih stanova u prestonici prodat je u okviru Belgrade Waterfront-.

Šta Belgrade Waterfront nudi poslovnom čoveku? Šta bi poslovni čovek koji se odluči da kupi stan u jednom od objekata dobio na toj lokaciji?

Ako je reč o poslovnom čoveku koji razmišlja o budućnosti, rast cene stanova u periodu od „off plan” faze do završene zgrade predstavlja veliki motivacioni faktor za kupovinu radi investicije. S druge strane, ako posmatramo lokaciju i sadržaje u blizini, život u okviru Belgrade Waterfront-a može znatno podići kvalitet života jednog zauzetog poslovnog čoveka. Blizina poslovnog centra, najveće šoping destinacije u regionu, prestižnih hotela i odličnog izbora kafea i restorana omogućuje poslovnim ljudima da veoma kvalitetno provedu svoje ograničeno slobodno vreme.

Da li pratite trendove u marketingu i koliko vremena posvećujete edukaciji?

Odeljenje za marketing intenzivno prati trendove u našoj oblasti, a što je još značajnije, mi nove trendove primenjujemo u svakodnevnom poslovanju. U Ujedinjenim Arapskim Emiratima, gde se nalazi centrala kompanije Eagle Hills, tržište nekretnina je na najvišem svetskom nivou, a marketing na najsavremeniji način prati uspone i padove tržišta, prilagođavajući se novonastalim situacijama.

Najviše učim upravo primenom novih metoda, kojima iznova uspevamo da iznenadimo javnost, a u ovom procesu izuzetno mi znači i svakodnevno praćenje rezultata koje postižemo. Klasične metode usavršavanja u struci primenjujem u manjoj meri, budući da bi takav pristup iziskivao dodatno vreme, koje uglavnom nemam zbog brojnosti poslovnih obaveza.

Ovaj broj posvetili smo uspešnim ženama u biznisu. Šta je za vas uspešna žena?

Za mene je uspešna žena zadovoljna žena. Divna, požrtvovana majka ili supruga, koja svoju decu izvede na pravi put ‒ za mene je jednako uspešna kao i zaposlena i obrazovana poslovna žena posvećena karijeri. Nivo uspeha merim isključivo njihovim talentom da izbalansiraju život i osete zadovoljstvo u tome što rade, ma šta to konkretno bilo.

Za sebe smatram da sam uspešna žena i poslovni vođa i da sam uz veliki trud i odricanje uspela da postignem sve svoje poslovne obaveze, ni u jednom trenutku ne zapostavljajući svoje dete. Nivo unutrašnje ispunjenosti koju osećam posmatrajući dete kako srećno odrasta, dok i projekat na kojem radim takođe uspešno raste, gotovo da je nemoguće opisati.

Koji je najveći izazov za poslovnu ženu u „muškom svetu”?

Čini mi se da žena koja je i majka i poslovna žena mnogo teže može da bude posvećena samo poslu svim svojim bićem. U većini slučajeva, poslovna žena između sastanaka zove svoju decu, proverava da li su jela i šta su jela, da li su uradila domaće zadatke, a nakon posla žuri da ostatak dana posveti njima. Tu vrstu tenzije tokom radnog dana i nakon njega muškarci uglavnom nemaju, pa bi njihova prednost možda bila neka vrsta nesmetane ili manje ometane posvećenosti poslu.

Izvor: BIZLife magazin

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE