TikTok oglašavanje, brendovi

Uskoro stižu reklame na TikTok: Šta čeka korisnike, a šta brendove od avgusta?

Oglašavanje na TikToku će zaživeti u Srbiji i regionu od avgusta, što znači da će brendovi na našim prostorima konačno da dobiju novi način da lakše dopru do mlađe publike. Kompanije će dobiti i priliku da iskažu svoju kreativnost, a što se tiče isplativosti, biće im pristupačnije od oglasa na Meti.

Naše tržište je relativno malo i biće vrlo zanimljivo gledati efekte TikTok oglašavanja, u smislu koliko će brendovi da budu kreativni u pravljenju reklama, da li će da bude mnogo spama, kao i da li će se neki manji brendovi lakše da se probiju, kaže za BIZLife Marija Mijatović iz Represent Systema.

,,Oglašavanje treba da dođe u avgustu i svi smo u iščekivanju jer mnogi veruju da će tako brendovi da dobiju priliku da lakše dođu do mlađe ciljne publike“, navodi ona.

TikTok, oglašavanje, brendovi

TikTok, oglašavanje, brendovi (Unsplash)

Međutim, moraćemo malo da sačekamo da vidimo kakav će uticaj imati TikTok oglasi na naše tržište.

Pritisak će u prvo vreme verovatno da bude na većim brendovima da kreiraju reklame koje će korisnici ove mreže želeti da gledaju, a poznato je da na TikToku opstaje najpre ono što je autentično, drugačije i zabavno, ali i edukativno.

,,Sa druge strane, oglašavanje će biznisima da omogući da se izbore sa nepredividvim algoritmom ove mreže i plaćeno oglašavanje će im omogućiti da lakše dolaze do svojih ciljnih grupa“, ističe Marija za BIZLife.

Isplativost

Osim olakšanog dopiranja do publike, TikTok će biti pristupačniji u odnosu na konkurenciju. Prema trenutno dostupnim informacijama, oglašavanje bi trebalo da bude isplativije od Mete, odnosno da se sa manje ulaganja dolazi do većeg broja ljudi, ali i većeg angažovanja sa promovisanim sadržajem od strane korisnika ove mreže.

S obzirom na to da će brendovi pomoću targetiranih oglasa preciznije dolaziti do svojih ciljnih grupa i za kraće vreme, kreatori sadržaja ne bi trebalo da podižu svoje cene jer mogu da postanu višak u jednačini, objašnjava Marija.

Kako ona dodaje, saradnje neće nestati i TikTok kreatori će pred sobom imati veliki izazov da se nametnu svojim rešenjima, pristupom, što vizuelno to i sadržajem.

TikTok, brendovi

TikTok, brendovi (Unsplash)

Reakcija korisnika TikToka na oglašavanje

Kada je reč o reakciji korisnika TikToka na reklame, oni su već nailazili na njih jer su brendovi su do sada objavljivali takav sadržaj, kao i TikTok kreatori kao promoteri određenog brenda.

Marija Mijatović tvrdi da njihova reakcija ipak zavisi od tipa reklame koji im bude ponuđen.

,,Ne bih baš rekla da nisu navikli na reklame budući da mnogi brendovi kreiraju popularni sadržaj na ovoj mreži, zatim su tu i influenseri odnosno TikTok kreatori koji su često promoteri brenda, proizvoda ili usluge tako da u nekoj formi ‘oglašavanje’ već postoji“, otkriva ona.

TikTok već sada nudi korisnicima da podese u postavkama personalizaciju oglasa. Korisnici imaju mogućnost da odaberu da im se prikazuju oglasi koji će biti više u skladu sa njihovim interesovanjima, ali mana je što ne mogu da odaberu opciju da im se ništa ne prikazuje, zaključuje Marija Mijatović za BIZLife.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski

Foto: Screenshot

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE