
Ukusi održivosti: BIZLife x Lidl Cooking Challenge u znaku zdravlja, timskog duha i kreativnosti
U inspirativnom ambijentu Bosch Home Showroom-a u beogradskom Airport City-ju, portali BIZLife i Održime, u saradnji sa kompanijom Lidl Srbija, organizovali su jedinstveni Cooking Challenge. Događaj je okupio zaljubljenike u hranu, influensere koji su zajedno, uz podršku Chefa Nenada Tomića, pripremali ukusna i zdrava jela – sve u duhu održive i osvešćene ishrane koja je u fokusu kompanije Lidl Srbija.
Kulinarski izazov bio je podeljen na dva tima, a svaki od njih imao je zadatak da od dostupnih Lidl sastojaka kreira kompletan obrok. Prvi tim činili su poznati influenseri: Tara Božić, Katarina Mitić, Sofija Njagojević i Katarina Stojković. Njihovo kulinarsko rešenje bile su tortilje sa humusom i svežim povrćem, uz desert u vidu chia pudinga sa kokosom i malinama – spoj tekstura i ukusa koji je oslikavao njihovu kreativnost i pažnju prema nutritivnoj vrednosti obroka. Recepte je specijalno za ovu priliku osmislio Bosch Chef Nenad Tomić.
Nasuprot njima, u jednako motivisanom sastavu, nalazio se drugi tim: Bojan Stanimirović, Tatjana Miletić, Danijela Pantić i Jelena Dosković. Njihov meni sastojao se od kinoa salate sa pečenim povrćem i fetom, kao i sjajnog deserta – zdravih braunija od banana i kakaa koji su osvojili sve prisutne svojim bogatim ukusom i jednostavnom pripremom.
Marija Kojčić, Head of corporate communications u kompaniji Lidl Srbija, pozdravila je sve okupljene i dodala da Kompanija Lidl prepoznaje značaj ove teme i veruje da je osvešćena ishrana rešenje i deo odgovornosti svakog od nas – odgovornosti prema sebi, kao i prema svetu koji nas okružuje.
„Kako se proizvodi iz Lidla svakodnevno nalaze na velikom broju porodičnih trpeza, Lidl je preuzeo deo odgovornosti u skladu sa osvešćenom ishranom. Stoga, Lidl potrošačima nudi veliki izbor proizvoda na biljnoj bazi, integralnih i onih sa manje šećera i soli, kao i veću ponudu održivih proizvoda, onih koji su manje štetni po planetu, poput namirnica na bazi biljnih proteina, veganskih proizvoda, kao i organski uzgojenog voća i povrća“, rekla je Kajčić.
Domaćin događaja, Chef Nenad Tomić, nije krio zadovoljstvo timskim duhom i maštovitim pristupom oba tima. On je sa učesnicima podelio neke male tajne velikih majstora u kuhinji, a sve uz pomoć Lidlovih proizvoda.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Cooking Challenge je bio više od obične kulinarske radionice – bio je to susret ideja, razmena iskustava i podsećanje da zdrava ishrana može biti i jednostavna i izuzetno ukusna. Podrška brendova kao što su Lidl i Bosch, koji kontinuirano promovišu održive vrednosti, dodatno je osnažila poruku događaja.
Atmosfera je bila opuštena, ali i takmičarska – sve do poslednjeg zalogaja. Iako pobednici nisu formalno proglašeni, svi prisutni su se složili u jednom: najvažnije je da ovakve inicijative nastavljaju da okupljaju ljude oko vrednosti koje zaista imaju smisla – zdravlje, održivost i dobra energija.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Stefan Jovanović / BIZLife