
Uber u Japanu dobio neočekivanog konkurenta pred Olimpijske igre
Tokio se uveliko sprema za Olimpijske igre koje se održavaju sledeće godine, ali pored gradskih vlasti, za iste se spremaju i kompanije.
Tako je i čuveni Sony odlučio da se uključi u “pripreme”, ali na neočekivanom polju za ovu kompaniju.
Sony je pokrenuo servis za rezervisanje prevoza pod imenom “S.Ride”, kojim će direktno konkurisatu Uberu u ovoj zemlji.
Sony je napravio partnerstvo sa još pet japanskih taksi kompanija, a sa druge strane i Uber radi slično, sve kako bi se ugrabio što veči deo kolača pred Olimpijske igre.
Sony aplikacija trenutno funkcioniše samo u Tokiju, a partneri zajedno imaju oko 10.000 vozila koja operišu u japanskoj metropoli.
Kako javljaju agencije, slovo S u S.Ride nije oznaka za Sony, već za Simple, Smart i Speedy (jednostavno, pametno i brzo). Korisnici usluge mogu plaćati kreditnim karticama ili preko S.Ride Wallet opcije, koja uplate obrađuje preko QR koda koji se nalazi u okviru tableta na zadnjem sedištu svakog vozila.
Sony planira da servis obogati sa još više opcija, poput one koja će uz pomoć veštačke inteligencije predviđati potražnju za vozilima u nekom periodu, što bi trebalo sprečiti nedostatak vozača tokom velikih događaja poput Olimpijskih igara. Pretpostavlja se da će se servis uskoro proširiti izvan Tokija, ali ne i izvan Japana, budući da Sony za sada ne planira da aplikaciju širi u ostatak sveta.
Izvor: BIZLife, Seebiz
Foto: Pixabay