Syoss

Trikovi za besprekornu kosu u užurbanim poslovnim danima

Jesen donosi povratak rutini, kada more i sunčane dane zamenjuju imejlovi, sastanci i ispunjeni kalendari, a ono što nam najviše nedostaje jeste vreme za sebe. Upravo u tim trenucima počinje priča u kojoj Syoss proizvodi za negu kose zauzimaju glavnu ulogu, kako bismo se osećale negovano i samouvereno, čak i u užurbanim poslovnim danima.

Zahvaljujući Syoss šamponima za suvo pranje, koji pružaju efekat čistoće i volumena u samo nekoliko sekundi, uvek ćete izgledati sveže, čak i kada ujutru prespavate alarm ili vam treba osvežena frizura između dva sastanka. Nezaobilazni deo je i sprej za prekrivanje izrastka Root Retoucher, koji, zahvaljujući mineralnim pigmentima, efikasno prekriva nedostatke ili sedu kosu, a pritom je otporan na znoj i kišu.

Šampon za suvo pranje obezbeđuje svežinu i volumen kose između svakog pranja, formula ima izvanredan efekat protiv masne kose, brzo se suši i ne ostavlja bele tragove. Za optimalne rezultate nege, idealno je da se suvi šampon kombinuje sa drugim Syoss proizvodima, čime dobijate efekat kao da ste tek izašle iz frizerskog salona.

Henkel

Vođen profesionalnim znanjem i iskustvom, Syoss je izgradio poziciju megabrenda, koji objedinjuje boje za kosu, negu i stilizovanje. Rutina sada ne mora da bude duga i komplikovana da bi donela besprekorne rezultate, a svaka žena može pronaći proizvod koji odgovara njenim potrebama.

Formule Syoss proizvoda razvijene su u saradnji sa stručnjacima i nude više od brzog efekta, donose dugoročnu negu koja čuva lepotu i kvalitet kose, pa suvi šampon i Root Retoucher nisu samo trenutni spas, već i deo rutine koja ima trajnu vrednost. Ovi proizvodi nisu samo praktična pomoć, već i mali podsetnik da briga o sebi nije luksuz, nego način da se osećamo sigurnije i spremnije za obaveze koje nas čekaju.

Syoss

Uz Syoss, sezona povratka na posao dobija novu dimenziju. Svakodnevni izazovi postaju lakši, a poslovni ritam prijatniji. Kosa koja izgleda sveže i negovano nije samo odraz spoljašnje lepote, već i važan deo priče o samopouzdanju koje nas vodi kroz svaki radni dan.

O KOMPАNIJI HENKEL

Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivne tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije, posebno u sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva i nege kose, na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Tri najjača brenda kompanije su LoctitePersil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2024. godini Henkel je ostvario prodaju od preko 21,6 milijardi evra i prilagođeni operativni profit od oko 3,1 milijarde evra. Prioritetne akcije Henkela su uvrštene u nemački indeks DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkelu, a kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa specifičnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od više od 47.000 ljudi širom sveta – ujedinjen jakom korporativnom kulturom, deljenim vrednostima i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations”. Za više informacija, posetite www.henkel.rs.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: HENKEL

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE