
TASTY Talks & Dr. Oetker: Kvalitet bez kompromisa za brze, ukusne obroke
Za Daliborku Rosić, direktorku marketinga kompanije Dr. Oetker d.o.o, poverenje potrošača već više od 130 godina svodi se na dve reči – kvalitet i ukus. „Dr. Oetker, kao brend koji je prisutan više od 130 godina, zapravo je sinonim za kvalitet. Mi to znamo na osnovu brojnih istraživanja koja radimo sa potrošačima. Osnovna stvar oko koje nikada ne pravimo nikakav kompromis upravo je kvalitet. Druga stvar oko koje nema kompromisa jeste ukus”, kaže ona.
Kada govori o jednostavnosti, Daliborka Dr. Oetker opisuje kao saveznika svake kuhinje:
„Ja volim da kažem da je Dr. Oetker najbolji prijatelj svake osobe koja u kuhinji želi da napravi neki slatkiš ili desert – upravo zbog širine asortimana koji nudi. Kada vam neko kaže ’Dr. Oetker’, najverovatnije pomislite na vanilin šećer, prašak za pecivo ili puding. Međutim, postoje i proizvodi koji nam zaista olakšavaju život, poput naših smeša za kolače. Ako ste probali naše trileće, mafine ili braunije, znate da su to već precizno definisane smeše, u kojima nema prostora za grešku. Štede vreme, prave se gotovo bez nereda, a za svega 15–20 minuta dobijate potpuno gotov kolač.”

Da bi brend ostao moderan, inovacije su nužne. „Naš brend potrošači doživljavaju kao moderan i inovativan, a da bismo tu reputaciju očuvali, moramo stalno uvoditi nova rešenja i plasirati nove proizvode”, kaže Daliborka. „Tržište danas nije isto kao što je bilo pre 10, 15 ili 20 godina. Potrošač danas nije isti kao što je bio pre 10, 15 i više godina… Mi odgovaramo na potrebe potrošača i karakteristike ovog sada, savremenog, užurbanog života – tako što dajemo rešenja koja su brza, laka i praktična.”
Jedan od primera su ovsene kaše, posebno one visokoproteinske. „One se baš naslanjaju na taj proteinski trend koji je prisutan poslednjih nekoliko godina. Nakon što smo lansirali High Protein kaše sa ukusom vanile i čokolade, videli smo i veoma dobru prodaju, što nam jasno pokazuje da smo trend prepoznali u pravom trenutku.”
Promena navika vidi se i u doručku – potrošači žele brz obrok, ali da bude domaći i poznat. „Potrošači se menjaju, kao i njihove navike. Danas svi živimo užurbanije, u bržem i dinamičnom ritmu, pa prirodno tragamo za rešenjima koja nam olakšavaju svakodnevicu”, kaže Daliborka. Kao primer navodi Dr. Oetker palentu „Brzo i lako”: „Palenta je nešto što je tradicionalno, nešto što smo svi jeli kad smo bili mali, ali je danas, naročito među mlađim generacijama, pomalo zaboravljena. Dr. Oetker je uspeo na inovativan način da napravi palentu koja se priprema brzo i lako – samo prelijete vodom, promešate i imate gotov slani obrok. Imamo posnu varijantu, varijantu sa sirom i varijantu sa pršutom.”
To je odličan primer kako praćenje trendova i potreba potrošača, uz dodatnu vrednost u vidu brzog, lakog i praktičnog rešenja koje je istovremeno veoma ukusno – daje prave rezultate.
„Kada je proizvod kvalitetan i ukusan, uspeh ne može da izostane”, zaključuje Daliborka.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Stefan Jovanović





