Tamo gde je sve po mom: Mercator Centar jača vezu sa zajednicom i kroz novu ponudu
Nakon sveobuhvatne rekonstrukcije, Mercator Centar Beograd predstavio je osvežen prostor i značajno proširenu ponudu, potvrđujući status jednog od najstabilnijih i najomiljenijih komšijskih šoping zona u gradu. Novi zakupci, unapređeno iskustvo kupovine i sadržaji koji neguju lokalnu zajednicu pozicioniraju Mercator kao savremeno, udobno i praktično mesto na koje se posetioci vraćaju svakog dana, bilo da dolaze po namirnice, na ručak, kratku pauzu ili druženje.
O novom konceptu i planovima centra, za BIZLifegovori Jovana Stojmenović Nedeljković, marketing menadžer MPC Properties.
Kako biste opisali poziciju Mercator Centra na tržištu u odnosu na druge šoping centre u Beogradu?
Mercator Centar Beograd je jedan od najstabilnijih i najrelevantnijih komšijskih centara u Beogradu. Pristupačan, funkcionalan i povezan sa svakodnevnim životom svojih posetilaca. Za razliku od većih šoping centara, Mercator Centar nudi praktično iskustvo koje ljudi koriste svakog dana, uz hipermarket i dobar miks ponude koji obezbeđuje konstantan promet. Ne smemo zaboraviti i to da je Mercator jedno od omiljenih mesta za ručak i afterwork iskustvo naših posetilaca, uz dobar obrok i atmosferu, bez osećaja žurbe. Kod nas dolaze (i) da uživaju, uz dobru kupovinu.
Centar u ovom periodu predstavlja novu ponudu nakon rekonstrukcije — možete li reći nešto više o tome?
Rekonstrukcija je bila usmerena na unapređenje iskustva, ali i na proširenje ponude. Novi zakupci poput Majstor i Margarita, Go Sushi, Macola, Proteini.si, Pet Centar, Watch is Watch i Grubin, Hleb i Kifle i Royal Enfild, upotpunili su i celokupan doživljaj Mercatora kao mesta koje postaje još relevantnije za svakodnevne potrebe svojih posetilaca: on je savremen, udoban, praktičan i topao prostor u kojem kupovina, pauza i druženje prirodno idu zajedno. Konstantan rast broja posetilaca govori tome u prilog. Pozivamo vas da posetite Mercator, ukoliko još uvek niste, i da uživate u celokupnoj ponudi.
Mercator je poznat po jedinstvenim događajima. Šta posetioce očekuje u narednom periodu?
Nastavljamo sa sadržajima koji su postali prepoznatljivi a nisu samo zabavni, već i korisni za našu zajednicu. Na primer, Mercator svojim posetiocima kroz digitalne kanale donosi ukusne i zdrave recepte, na nedeljnom nivou, za sve ljubitelje slatkih i slanih đakonija.
U narednom periodu spremamo Red Friday, dobro poznat po popustima koji stižu nedelju dana pre Black Friday-a, a karakterističan je za naš centar. Zatim, u decembru obeležavamo 23. rođendan Mercatora, a kraj godine dočekujemo uz našu novogodišnju kampanju koja donosi uvek drugačiju atmosferu i praznični duh.
Na koji način podržavate lokalne proizvođače i zajednicu?
Podrška lokalnim proizvođačima je važan deo nađe strategije uokviru celog portfolija kompanije MPC Properties. Konkretno u Mercatoru, kroz manifestacije poput Vege festivala i Festivala pekarstva i poslastičarstva, dva formata koja organizujemo više puta godišnje, dajemo prostor malim proizvođačima, zanatskim radionicama, pekarama, poslastičarima i vege brendovima da predstave svoje proizvode široj publici.
Ove manifestacije su postale pravi mali praznici lokalne scene, a naš način da zajednici vratimo ono što nam svakodnevno daje.
Vaša poruka posetiocima i potencijalnim partnerima?
Posetiocima: Mercator je centar koji prati vaš ritam i vaše potrebe. „Tamo gde je sve po mom” nije samo slogan centra, već obećanje da stvaramo prostor po meri ljudi koji ovde borave.
Partnerima: Mercator nudi stabilnost, verne posetioce i uspešno poslovanje. Sa nama, brendovi dobijaju okruženje u kojem mogu da rastu, grade lojalnost i budu deo centra koji je čvrsto vezan za zajednicu. A i ona za njega.