
Stručnjak savetuje šta je poželjno, a šta nepoželjno da radite na mrežama
Želite da privučete pažnju na svoj brend? Najvažnija stvar koju treba da razumete prema Gariju Vajnerčuku je „aktualizovana pažnja naspram potencijalne pažnje“.
Njegova kompanija, VaynerMedia, radi sa najvećim svetskim brendovima pomažući im da pridobiju pažnju putem reklama i kampanja na društvenim medijima.
Evo velikog problema koji on vidi: većina brendova juri potencijalnu pažnju — troše tone novca na oglašavanje, iako većina ljudi ignoriše oglase. Zato Vajnerčuk tvrdi da brendovi treba da se fokusiraju na aktuelnu pažnju, da angažuju ljude koji su zaista angažovani.
On se osvrnuo na šest trendova na društvenim mrežama o kojima je govorio u jednom podkastu, piše Entrepreneur.
Stručnjak: ne pokazujte svoja osećanja na LinkedIn-u
Kompanija otpušta ljude. Zatim izvršni direktor objavljuje tužan video na LinkedIn-u, objašnjavajući koliko je odluka bila teška.
Verzije ove priče su se mnogo puta pojavile na LinkedIn-u. Mnogi rukovodioci nastoje da humanizuju teške odluke koje su doneli.
Prestanite, poručio je Gari. Performativna emocija će uvek ispasti neiskrena.
Umesto toga, on predlaže da izvršni direktori budu brutalno iskreni u vezi sa nepopularnim odlukama koje donose. Samo budite otvoreni i recite nešto poput:
„Morao sam da otpustim ove ljude jer želim da postignem određenu profitnu maržu. Možda zvuči hladno, ali je barem istina.“

Stručnjak, Linkedin (Pixabay)
Igrajte na društvenim mrežama čak i ako ste šef
TikTok je pun plesa, pa da li bi čelnici kompanija trebalo da se pridruže? Mnogi jesu, a mnogi su bili ismevani zbog toga kao kada je to uradio tadašnji izvršni direktor Microsoft-a Stiv Balmer.
Ali Vajnerčuk tu ne vidi ništa loše.
„Ples je uvek ispravna odluka“, kažao je on.
Ne radite giveaway da biste podstakli rast publike
Kako stičete pratioce na društvenim mrežama? Mnogi ljudi pokreću nagradnu igru pišući: ,,Ako pratite moju stranicu, imaćete priliku da osvojite ovaj MacBook!“
,,Ovo je lukavo. Percepcija je realnost, pa shvatam zašto ljudi žele više pratilaca jer se zbog toga osećaju kao da je brend jači“, naveo je.
Ali iako besplatni MacBook može da privuče mnogo novih pratilaca, Vajnerčuk je istakao da to ne bi trebalo da radite jer ti pratioci ne mare za vas i skoro sigurno se neće zadržati.

Društvene mreže, stručnjak (Pixabay)
Koristite AI chatbot
AI chat botovi su svuda i nisu savršeni. Ali prema Vajnerčuku, oni su i dalje vredni truda ako ne zbog njihove vrednosti danas, onda barem u izgradnji vrednosti sutra.
„AI je kiseonik, to je internet, to je jedna od najdubljih tehnologija. Moraš da počneš da se navikavaš na to, jer će to kasnije koštati mnogo“, objasnio je on.
Objavite duži sadržaj na društvenim mrežama
Da li ste znali da možete da postavljate 10-minutne videozapise na TikTok? Većina ljudi to ne zna, ali Vajnerčuk misli da bi trebalo.
„Idite sa bilo čime u dužoj formi“, savetuje on.
Pre svega, može vam pomoći da se izdvojite u gomili, jer delite kvalitetan sadržaj u moru kratkih postova.
Ali što je još važnije, uspeh društvenih medija nije u dužini. Radi se o kvalitetu. Ako kreirate nešto odlično i ubedljivo, dužina nije bitna, zaključio je Vajnerčuk.
Twitter teme su još jedan odličan primer.
„Neke od najboljih stvari koje sam ikada konzumirao bile su 40 tvitova od nekoga ko zaista zna nešto o nečemu“, naveo je on.
Postoji i dugoročni razlog za objavljivanje dugog sadržaja, otkrio je stručnjak. On veruje da društveni mediji idu dalje. „Moje predviđanje je da će jedna od najvećih društvenih mreža postati jedan od najvažnijih servisa za strimovanje u narednoj deceniji“, kazao je on.

Slikanje, društvene mreže (Unsplash)
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash, Pixabay