Parfem

Sol de Janeiro odgovorio fanovima i rasprodao novi miris Cheirosa za 48 sati

Popularni mirisni brend Sol de Janeiro iskoristio je viralni TikTok trend 6-7 i predstavio novo, ograničeno izdanje proizvoda pod nazivom Cheirosa 67. Ovaj parfem, kreiran direktno na zahtev mnogih fanova, već je postigao ogroman uspeh.

„Rekli ste 67. Mi smo rekli… naravno, zašto da ne i napravili miris koji zapravo ima smisla“, rekao je brend povodom predstavljanja novog proizvoda.

Rasprodato je za par dana

Kako prenosi Happi, Cheirosa 67 je pre zvaničnog objavljivanja prikupila listu čekanja sa više od 14 hiljada zainteresovanih kupaca. U prvih 48 sati prodato je više od 15.000 bočica, a miris je trenutno potpuno rasprodat na zvaničnom sajtu brenda, gde je moguće prijaviti se samo na listi čekanja.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sol de Janeiro (@soldejaneiro)

Kompanija opisuje miris kao kombinaciju koja je i razigrana i prefinjena. Navode da je to razigrana, ali elegantna kombinacija soka od manga, nektara od kruške, crne ribizle i vanile, sa toplim, opojnim tonovima ambra u završnici.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Unsplash/Karolina Grabowska

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE