Skinny džins, uske farmerke

Skinny džins se vraća i mnogi nisu baš srećni zbog toga

Tokom poslednjih nekoliko meseci, niz uskih, skinny modnih komada, uključujući pantalone i farmerke, pojavio se na modnim pistama, uticajnim video snimcima i trendovima Google pretrage, što ukazuje na to da bi odeća koju mnogi mrze uskoro ponovo mogla da bude glavna stvar u ormaru.

Deo buke oko uskih farmerki nesumnjivo je nastao kada je zvezda TikTok-a i influenserka generacije Z Alik Earle krajem januara debitovala sa par ekskluzivnih uskih farmerki brenda Frame, ali je pompa već postojala i pre toga.

I Google Trends pokazuje skok interesovanja

„U poslednjih šest meseci čujemo kako se vraćaju uske farmerke“, rekla je Janine Stichter, maloprodajni analitičar i generalni direktor u BTIG-u. „Ako pogledate podatke Google Trends-a za uske farmerke… zainteresovanost je zapravo naglo porasla u nedelji od 12. januara i od tada se samo pojačava.“

Nedelju dana nakon što je Erl debitovala u svom partnerstvu sa uskim farmerkama sa Frame-om, pretrage za uskim farmerkama su porasle za 50% u odnosu na prethodnu godinu, dodala je ona, ali i dalje daleko od vrhunca iz 2009. godine.

To je verovatno dovelo do porasta interesovanja među maloprodavcima. Reformation je za CNBC ove nedelje rekao da njegovi kupci u poslednje vreme sve češće traže uske farmerke na njenoj veb stranici.

Ali kao i svaki modni trend, oživljavanje uskih farmerki prvi put je primećeno na pistama. Na osnovu toga kako glavni dizajneri tumače izgled, ovaj put ovaj tip farmerki izgleda drugačije.

„Na pistama, Prada, Isabel Morant, Tod’s, svi su imali veoma uske pantalone. Razlika je u tome što ih prave u kariranom dezenu, a ne samo u teksasu. Vidimo neke od poznatih ličnosti kako nose ove uske farmerke, ali nisu ni približno tako konformisane… razlikuju se od džeginsa koje ste videli između 2009. i 2011. godine. Prilagođava se nozi, ali ne mora nužno da je stegne toliko čvrsto“, kaže.

Izvršna direktorka Levi Straus kompanije Michelle Gass – uočila je isti trend na pistama i rekla za CNBC da očekuje da će se kontroverzne farmerke zvanično vratiti „negde u budućnosti“.

„Nemamo kristalnu kuglu, ali nemojte bacati svoje uske farmerke“, rekla je Gas., piše CNBC. 

Zašto NIKADA NE TREBA PRATI FARMERKE? Direktor Levi’s-a ima objašnjenje

Ima mesta za sve tipove džinsa

Grain Carter je rekao da bi skinny stilovi mogli početi da se pojavljuju u prodavnicama ovog leta, ali Stichter smatra da bi se mogli početi vraćati na police bliže jeseni kada više potrošača bude kupovalo pantalone i farmerke. To će biti dobrodošla vest za trgovce odećom i obućom, jer kad god se trendovi promene, to ima tendenciju da izazove porast potražnje za novom odećom.

„Ako želimo da dobijemo potpuno obnavljanje zaliha u bilo kom od ovih stilova, to će biti velika pozitiva za sektor“, rekao je Stichter. „Uvek kada imate veliku promenu siluete, to je pozitivno za cikluse obnavljanja zaliha. Pozitivno je i za obuću jer vam je potrebna drugačija obuća koja ide uz donji deo, a onda ne kupujete samo donji deo, obično su vam potrebni različiti gornji delovi koji idu uz donji deo tako da može nekako da katalizuje osvežavanje celog ormana“, objašnjava. .

Za one koji su tek popunili svoj orman širokim krojevima, budite sigurni da ima mesta za oboje. Ako postoji jedna stvar koja je počela da definiše modu, to je nedostatak konsenzusa među potrošačima svih starosnih grupa i stilova.

Mnogi kupci nikada nisu prestali da nose uske farmerke, a sa vrtoglavim tempom kojim se trendovi kreću u doba društvenih medija, modni ciklusi mogu da vaskrsnu pre nego što umru.

„Ormar sa teksasom zaista treba da ima sve vrste teksasa. Zaista se radi o tome šta nosite, kakvo je vaše raspoloženje“, zaključuju stručnjaci.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Freepik

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE