Saudijski princ veruje u Snep

Saudijski milijarder princ Alvalid bin Talal kupio je 2,3 posto udela u Snepu za 250 miliona dolara, javili su britanski mediji.

Ulaganje se vremenski poklopilo s nastojanjima kompanije da podstakne poverenje investitora u servis za poruke Snapchat, primećuje BBC.

Broj korisnika koji poruke šalju svakog dana pao je u drugom tromesečju za dva posto u odnosu na prethodni kvartal i iznosio je 188 miliona. Kompanija se takođe suočava s konkurencijom u digitalnom oglašavanju, u čemu se izdvaje Fejsbuk.

U Snapu pritom ističu da su im uprkos manjem broju korisnika prihodi u drugom tromesečju porasli, a gubici smanjeni. Prihodi su poskočili čak 44 posto, na 262 milona dolara. Gubici su smanjeni za petinu, na 353 miliona.

Na godišnjem nivou, broj svakodnevno aktivnih korisnika bio je oko osam posto viši nego u istom periodu lane.

Najavljujući investiciju, princ Alvalid bin Talal nazvao je Snapchat „jednom od najinovativnijih platformi društvenih medija u svetu. Verujemo da su tek površinski zagrebali svoj pravi potencijal i blagoslovljeni smo što možemo biti deo toga“.

Transakcija u sklopu koje su deonice kupljene po prosečnoj ceni od 11 dolara zaključena je u maju, rekao je saudijski princ koji je, osim u Snapchat, uložio i u druge tehnološke firme, uključujući Lyft, Twitter i JD.com.

Izvor: SEEbiz

Foto: screenshot

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE