Restoran Thyme ima praznični HIT: Probali smo Christmas Burger i „jelkicu” torticu (FOTO)

Praznična sezona u Thyme-u ove godine dolazi kao jasno zaokružena priča: Meni koji spaja prepoznatljivu udobnost zimskih ukusa sa pažljivo doziranim, modernim twistom. Umesto da se oslanja na dekor i „sezonske trikove”, ovaj beogradski restoran fokus stavlja na pun doživljaj za stolom, od prvog gutljaja koktela do poslednje kašike deserta, uz jela koja imaju karakter, slojeve i razlog da se o njima priča i nakon večere.

Kako kažu iz Thyme-a, ove sezone su napravili „pažljivo skrojen praznični meni” koji čine dva koktela, Christmas Burger i desert Novogodišnja Jelkica. „Nije puno, ali je svaki segment pažljivo osmišljen”, poručuju, uz ambiciju da praznična energija ne ostane samo dekor na stolu, već da se oseti i u ukusu.

Praznični twist bez trikova

Ideja je, objašnjavaju, krenula od jednostavne potrebe da se u svakodnevici doda malo radosti, ali bez forsiranja efekta. „Praznici su vreme kada se svi trudimo da unesemo malo više radosti u svaki trenutak. Hteli smo da naš tanjir ima tu emociju, da gosti osete nešto posebno, ne samo ukus”, navode iz restorana. U prevodu: poznate, „toplije” ukuse su spojili sa nekoliko neočekivanih detalja, dovoljno da se oseti sezona, ali ne toliko da jelo postane samo praznični rekvizit.

To se najjasnije vidi na primeru Christmas Burgera, koji je postavljen kao glavni adut menija. Sastav je prilično konkretan i ne ostavlja prostor za „praznu priču”: majonez od žalfije, coleslaw od kupusa, celera, jabuke i crvenog luka začinjen majonezom, burger od cepkane prasetine, čatni od suvih šljiva, svež vlašac i microplane parmezan.

U Thyme-u ga opisuju kao „zimsku priču” i naglašavaju da „nije klasičan holiday gimmick, već pravi comfort food”. To je tačka na kojoj se njihova namera najbolje vidi u praksi: burger jeste sezonski, ali nije kostimiran. Slatkoća šljive dolazi taman toliko da zaokruži prasetinu, žalfija daje aromu koja podseća na praznične ručkove, a slaw donosi potrebnu svežinu da sve ne ode u težinu.

Mi smo imali prilike da probamo i da se uverimo da taj balans nije slučajan, burger je sočan, slojevit, i ostavlja utisak da je rađen da se jede ponovo, ne samo da se jednom fotografiše.

Jelkica koja se jede „lagano”, kokteli koji bude duh

Drugi stub ponude je desert Novogodišnja Jelkica, vizuelno zamišljena kao mala praznična skulptura, ali sa ozbiljnim slojevima ukusa. U njoj su kesten-badem crunch, sos od crne ribizle i aloa vere, mus od kestena i bele čokolade, lupani mascarpone krem i keks sa kestenom. U restoranu kažu da je to „desert koji izgleda kao mala praznična skulptura, ali se jede lagano i s uživanjem”, uz naglasak na teksture i slaganje ukusa.

Na stolu, Jelkica zaista prvo „radi” na oko, a onda na kašiku. Kesten i bela čokolada daju puninu, ribizla unosi kiselu notu koja preseče slatko, a crunch sloj drži celu stvar živom i dinamičnom, da se desert ne pretvori u jednoličnu kremu. I tu smo se uverili u ono što Thyme tvrdi: estetika je početak, ali nije kraj priče.

Posebnu ulogu u prazničnom mini-meniju imaju i kokteli, koje Thyme opisuje kao „dva koktela koja bude duh”. Njihov koncept se uklapa u ono što rade sa hranom: da atmosfera bude deo doživljaja, ali da piće ostane ozbiljno urađeno i u funkciji ukusa.

Zanimljivo je i kako gosti reaguju na ove praznične stavke. Iz restorana kažu da sve počinje osmehom, a nastavlja se telefonom u ruci. „Prvo osmeh. Zatim telefon u ruci. Ali nema tu samo estetike… najlepše je kad posle prvog zalogaja kažu: ‘Ovo… stvarno vredi.’” Drugim rečima, vizuelni momenat odradi svoje, ali se prava „validacija” dešava kad se za stolom začuje ono tiho odobravanje koje ne mora da ide na storije.

Na pitanje da li je praznična ponuda pre svega marketinški alat ili ozbiljan deo prodaje, Thyme odgovara prilično direktno: „Jeste dobar marketinški signal… Ali nije to samo za sliku. Ova ponuda se prodaje, gosti je zaista naručuju, vraćaju se po isto i preporučuju drugima.” U praksi, to je možda i najbolji test, praznični specijal koji preživi nakon prve nedelje euforije.

A šta žele da gosti ponesu sa sobom? Thyme to sažima bez velikih reči: „Želimo da ponesu osećaj topline i radosti… dobar obrok, dobra energija, i želja da se vratimo opet.”

Nakon što smo probali njihove praznične adute, teško je naći bolji rezime: mali praznični meni, ali sa dovoljno karaktera da se pamti i posle praznika.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife/Mladen Stanković

Foto: BIZLife/Thyme

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE