H&M (Unplash)

Prepolovljena dobit poznatog modnog brenda

Švedski trgovac odećom H&M imao je skroman rast prihoda u zimskom tromesečju. Profitabilnost narušili „negativni spoljni faktori“, popusti i ulaganja u nove modne linije.

Od decembra do februara, u prvom tromesečju fiskalne 2025. godine, neto prihod H&M-a porastao je za tri odsto, na 55,3 milijarde švedskih kruna (5,11 milijardi evra).

Neto dobit iznosila je 579 miliona kruna i bila je otprilike upola manja nego u istom periodu fiskalne 2024. godine.

Profitabilnost H&M-a narušili su „negativni spoljni faktori“, popusti i ulaganja u nove modne linije, objašnjava uprava.

H&M je povećao potrošnju na marketing kako bi uspešnije konkurisao Zari i Sheinu, ali investicija se sporo vraća, uz anemičan rast prodaje. Uteg rezultatima bila je i jača kruna, dodaje uprava.

U martu je prihod iskazan u lokalnoj valuti porastao za jedan odsto, četiri puta slabije nego u istom prošlogodišnjem mesecu.

Među „spoljnim rizicima“ za poslovanje uprava je izdvojila vremenske prilike, geopolitičke događaje, strane valute i carine.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: Index

Foto: unsplash

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE