
Prepolovljena dobit poznatog modnog brenda
Švedski trgovac odećom H&M imao je skroman rast prihoda u zimskom tromesečju. Profitabilnost narušili „negativni spoljni faktori“, popusti i ulaganja u nove modne linije.
Od decembra do februara, u prvom tromesečju fiskalne 2025. godine, neto prihod H&M-a porastao je za tri odsto, na 55,3 milijarde švedskih kruna (5,11 milijardi evra).
Neto dobit iznosila je 579 miliona kruna i bila je otprilike upola manja nego u istom periodu fiskalne 2024. godine.
Profitabilnost H&M-a narušili su „negativni spoljni faktori“, popusti i ulaganja u nove modne linije, objašnjava uprava.
H&M je povećao potrošnju na marketing kako bi uspešnije konkurisao Zari i Sheinu, ali investicija se sporo vraća, uz anemičan rast prodaje. Uteg rezultatima bila je i jača kruna, dodaje uprava.
U martu je prihod iskazan u lokalnoj valuti porastao za jedan odsto, četiri puta slabije nego u istom prošlogodišnjem mesecu.
Među „spoljnim rizicima“ za poslovanje uprava je izdvojila vremenske prilike, geopolitičke događaje, strane valute i carine.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: Index
Foto: unsplash