
Povratak osnovama: Dizni ponovo pravi ručno crtane filmove
Iako veštačka inteligencija može da napravi animirani film u jednom dahu, Dizni Studio je najavio povratak osnovama. Iz penzije se vraća animator Ron Klemens da nauči mlađe generacije kako da ručno crtaju filmove. Povratak na starine možda uspe da vrati stari magiju koju su Diznijevi filmovi imali!
Promena se neće još uvek dogoditi za dugometražne filmove. Ideja je da se poveća integracija kroz filmove poput „Wish“, kao i da se ustanovi namenski program obuke za umetnike. Naznake šefova studija poput Džareda Buša o budućim projektima koji kombinuju 2D/3D, signaliziraju strateški napor da se vrati klasični umetnički dodir uz modernu kompjutersku grafiku.
Mladi umetnici nemaju znanja o tradicionalnim tehnikama?
Glavni Diznijev kreativni direktor Džared Buš u razgovoru za The Wrap najavio je vraćanje ručno crtanim filmovima. Iz penzije vratili poznatog animatora Rona Klemensa koji je autor poznatih filmova poput Male Sirene koji treba da nauči mlađe generacije kako se prenosi magija.
„Volim 2D“, rekao je Buš, „Trenutno imamo 2D umetnike koji rade neke lude i neverovatne stvari. Na tome ću stati“, zadirkivao je Buš publici na Festivalu animiranog filma u Anesiju.
Od filma „Ralf ruljač“ do filma „Vajana 2“, studiji Volt Dizni Animacija objavili su 12 filmova od Vinija Pua, i svi su bili kompjuterski animirani filmovi.
Prelazak na 2D sa kompjuterski rađene tehnologije verovatno se dogodio zbog gubitka znanja o tradicionalnim tehnikama ručne animacije i rastućih troškova produkcije.
Nemački gradić koji je Dizni potpuno preslikao kad je pravio kuću za Pinokija
Od filma Vini Pu koji je izašao 2011, Dizni studio nije napravio 2D ručno crtani film. Svi filmovi bili su CGI i imali su veliki uspeh u bioskopima i među publikom, ali su studio koštali preko sto miliona dolara. Veliki problem sa kojim se suočavaju Pixar i Dizni produkcijske kuće je lokalizovanje produkcije u Americi, što dodatno povećava troškove. U slučaju Dreamworksa proizvodnja je čak duplo jeftinija, jer su produkciju preselili u države gde je proces jeftiniji.
Umetnost starih Diznijevih filmova nije samo u paletama boja već i u pričama koje nastavljaju da inspirišu. U trci za boljim i detaljnijim scenama zaboravljena je osnova – priča.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife
Foto: PrintscreenYoutube/Disney







