Okean prilikâ da stvaraš i rasteš

Atlantic Grupa je godinama među kompanijama koje su, možemo reći, najbolji i omiljeni poslodavci. Zato smo pitali Ivanu Đorđević, korporativnu direktorku za upravljanje talentima i razvojem u ovoj kompaniji, koliko je vremena i rada bilo potrebno da bi se do ovoga stiglo?

„Bilo je potrebno puno i vremena i rada, ali kada u nešto verujete, kada vam je do nečega jako stalo i kada osetite pozitivne reakcije, to daje vetar u jedra da se trudite da budete još bolji“, kaže Đorđević i dodaje:

„Paralelno sa ubrzanim rastom Atlantic Grupe, nakon 2011. godine, rasli su i naši ljudi, kako brojem, tako i svojom raznolikošću. U našem poslovnom okruženju imamo zaposlene širokih interesovanja – sportiste, slikare, stolare, pesnike, imamo doktore nauka i odlične zanatlije, čak i jednog viteza (Legije časti). Imamo ljude koji govore po pet jezika, ali i one koji puno kažu ćutanjem. Imamo mnogo ljudi sličnih po raznim osnovama, ali i mnogo onih koji su osobeni. Svi oni čine Atlantic, u kojem podstičemo i negujemo različitost i autentičnost.

Sa rastom kompanije, uporedo je rasla i odgovornost prema našim ljudima, kako bismo stvorili okruženje u kojem su upravo oni i njihove potrebe u fokusu, a ne njihove funkcije i titule.“

Zbog čega je, kada govorimo o odnosu prema zaposlenima, Atlantic Grupa drugačija u odnosu na ostale?

Drugačiji smo zato što za nas zaposleni nisu resurs, već ih smatramo investitorima koji svakodnevno svoju energiju, strast, talenat i vreme ulažu u posao i u kolege, a mi to cenimo. Isto tako, naše ljude gledamo kao celovite osobe, a ne kao radnike ili „headcount”. Svesni smo da njihovu osobenost ne čini samo pozicija u kompaniji, nego i brojni drugi faktori, poput ličnih interesovanja, želja, pogleda na svet. Stoga, pokušavamo da sve naše programe i aktivnosti prilagodimo različitim potrebama, da pružimo podršku svakome da ostvari svoje želje i da gradimo zdrave odnose i opuštenu, motivišuću atmosferu za rad.

Mnogo se danas priča o takozvanim perkovima koje zaposleni imaju, posebno IT kompanije. Koje „perkove” ima Atlantic Grupa?

I u ovom segmentu se držimo teorije da smo svi različiti i nastojimo da ta teorija zaista živi i u praksi. Želimo da se ljudi slobodno osećaju drugačijima i da znaju da ih podržavamo u njihovoj potrebi da imaju različite stilove, dnevne bioritmove, pristupe radu i interesovanja. Našim kolegama nudimo niz pogodnosti, od fleksibilnog vremena i mesta rada, do fleksibilnih benefita kojima pružamo priliku da ljudi sami biraju ono što im je u datom trenutku najvažnije – više dana godišnjeg odmora, penzijsko osiguranje, bolji automobil… Brinemo da se naše kolege osećaju dobro u svakom aspektu kroz ponudu edukacija koje pokrivaju teme od ličnih finansija, do bezbedne vožnje ili zdravog načina ishrane. Briga o zdravlju i podrška u teškim trenucima nešto su na šta svaki naš zaposleni može da se osloni, pa je tako svima osiguran besplatan sistematski pregled, osiguranje od povreda i osiguranje života (24 časa sedam dana u nedelji), a imamo i veoma razvijen program solidarne pomoći. U preko 30 sportskih klubova Atlantikovci mogu izabrati između 14 različitih sportova, gradeći istovremeno dobru formu i zdrav timski duh.

Takođe, među prvima smo u regionu i industriji uveli plaćeno odsustvo „sabbatical”, višemesečni odmak od radnog okruženja, a koje kolege najčešće iskoriste kako bi se posvetili usavršavanju, nekim svojim ličnim interesovanjima ili, jednostavno, odmorili i napunili baterije.

Kako biste vi nekom preporučili Atlantic Grupu kao mesto za rad? Pokušajte u tri rečenice da nam objasnite zašto je dobro biti zaposlen u vašoj kompaniji. 

  1. Nikada ti nije dosadno – možeš puno da naučiš i možeš da učiš na greškama.
  2. Okean prilikâ da stvaraš i rasteš.
  3. Dobar osećaj da kompanija brine o tebi kao o čoveku.

Koliko se slažete sa sve učestalijom pričom o tome kako će na ovim prostorima biti sve manje kvalitetne radne snage? Kako Atlantic dolazi do kvalitetnih kadrova?

Ljudi koji su zadovoljni svojim poslom i uslovima, koji znaju sve prednosti i mane rada u našoj kompaniji ‒ najbolje mogu da prepoznaju one koji bi se dobro uklopili, tako da, zapravo, putem preporuka danas dolazimo do najkvalitetnijih kadrova. Činjenica jeste da je sve teže, a biće sigurno još teže doći ne samo do kvalitetnih već i do određenih profila. Rešavanje ovog problema je kompleksno i zahteva velika ulaganja i kreativnost od strane kompanija, ali i korenite promene u obrazovanju i društvu.

Izvor: BIZLife magazin

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE