
Počinje nova era korisničke podrške: GRAIA – veštačka inteligencija koja sluša, razume i odgovara sa empatijom
Tri uspešne tehnološke kompanije koje posluju u okviru BOSQAR INVEST grupacije – Bulb Technologies, Geomant i Buzzeasy – najavile su lansiranje sopstvene Agentic CCaaS i GenAI platforme pod brendom GRAIA.
Novi brend je razvijen u bliskoj saradnji sa nagrađivanom kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey. Inicijativa je proizašla iz BOSQAR INVEST ekosistema, uz stratešku podršku i višemilionska ulaganja Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), MidEurope fonda i same grupacije. GRAIA postavlja novi standard AI korisničke podrške – one koja komunicira sa empatijom i autonomno se prilagođava prodaji, korisničkoj podršci i procesima, a sve zahvaljujući značajnim investicijama i internom intelektualnom vlasništvu.
GRAIA se izdvaja kao jedina Agentic CX (Customer Experience) platforma koja u potpunosti poseduje sopstvenu CCaaS (Contact Center as a Service) tehnologiju, koja se zasniva na Agentic AI tehnologiji i omogućava kompanijama da postanu lideri u svojim industrijama povećanjem produktivnosti, skaliranjem i rastom. Oslanjajući se na decenije iskustva u pružanju CCaaS rešenja i primeni veštačke inteligencije za organizacije najvišeg nivoa, GRAIA generativne AI (GenAI) i konverzacijske AI tehnologije donose visokopersonalizovana rešenja usmerena na rast prihoda.
„Pokretanjem inicijative GRAIA ne ulazimo samo u područje veštačke inteligencije – već je redefinišemo. GRAIA nije samo još jedan AI proizvod, već potpuna transformacija korisničkog iskustva. To je mnogo više od same automatizacije procesa. Uz našu Agentic CCaaS platformu i Agentic AI tehnologiju, kompanije mogu da implementiraju AI agente koji deluju, uče i razvijaju se, pretvarajući svakodnevne korisničke interakcije u efikasna i korisniku prilagođena iskustva. Ovo je rezultat spoja dubokog CX znanja i najnovije generativne AI tehnologije – skalabilno, personalizovano rešenje dizajnirano da se uklopi u svaku kompaniju i njen rast”, izjavio je Marko Martinović, izvršni direktor GRAIA inicijative.
„Emancipacijom vlasničkog AI portfolija razvijenog unutar kompanija Bulb Technologies, Geomant i Buzzeasy i lansiranjem inicijative GRAIA, dajemo mu sopstveni identitet i priliku za samostalan rast s vrlo snažne startne pozicije, koja ima uporište u vrhunskoj GenAI platformi“, rekao je Tomislav Glavaš, član Uprave BOSQAR d.d.
Jedinstvena kombinacija stručnosti u korisničkom iskustvu (CX) i napredne veštačke inteligencije omogućuje GRAIA inicijativi pametnije i empatičnije korisničke interakcije, koje u prvi plan stavljaju korisničku perspektivu.
Naziv GRAIA inspirisan je rečju „graja“, što znači žamor ili mnoštvo glasova koji deluju kao jedno. Inicijativom GRAIA korisnici dobijaju rešenja koja ne dolaze samo od tehnologije, već i iz kolektivnog znanja i iskustva hiljada korisnika, stručnjaka i procesa koji stoje iza platforme i koji su doprineli njenom razvoju. Brend GRAIA simbolizuje rast i empatiju kao neraskidivo povezane ideje. Za brend GRAIA ne postoji rast bez empatije – samo s empatijom rast može biti onakav kakav treba i mora da bude.
Pored automatizacije, GRAIA nudi i mogućnost merenja rasta prihoda. Personalizacijom skalabilnih korisničkih iskustava, napredne AI tehnologije donose novi nivo razumevanja svake interakcije s korisnicima. U svetu punom generičkih AI rješenja, GRAIA postavlja novi standard – veštačku inteligenciju koja odgovara sa empatijom. Kompanije iza inicijative GRAIA trenutno zapošljavaju oko 250 ljudi koji rade u Srbiji, Mađarskoj, Rumuniji, Sjedinjenim Američkim Državama, Ujedinjenom Kraljevstvu, Hrvatskoj i Nemačkoj.
Više informacija o brendu Graia možete pronaći na sledećem linku: www.graia.ai
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: GRAIA