Počelo najveće izdanje Dana komunikacija dosad – Tri dana, pet pozornica, 200 govornika

Nakon prošlogodišnjeg izdanja koje je oborilo sopstvene rekorde, novi Dani komunikacija podigli su lestvucu još više: jedanaesto izdanje festivala kreativnosti, digitalnih inovacija i tržišnih komunikacija, koje se u rovinjskom Loneu održava od 15. do 18. maja, premašilo je sva očekivanja – kako brojem posetilaca i govornika, tako i širinom tema koje pokrivaju ključna pitanja za budućnost industrije.

Zabeležen je i dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 15. svibnja govorile Dunja Ivana Ballon, direktorka Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia – organizatora festivala – i direktorka Dana komunikacija i festivalskog programa, te Jelena Fiškuš,predsednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacionog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih predavača ovogodišnjega festivala: slavna humanoidna veštačka inteligencija Sophia te Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski preduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e.

„S čak više od 80 programskih segmenata i preko 200 govornika na čak 5 festivalskih bina, uz podršku više od 130 partnerskih kompanija i udruženja, pokrovitelja i prijatelja festivala, ovakav odaziv ne svedoči samo o predanosti celog organizacionog i operativnog tima već i o iznimnoj angažovanosti komunikacijske zajednice koja prepoznaje važnost stalnog usavršavanja, razmene znanja i zajedničkog oblikovanja tržišta. Dani komunikacija i ove godine potvrđuju svoju ulogu centralnog mesta dijaloga, napretka i vizije u industriji tržišnih komunikacija”, poručila je Jelena Fiškuš.

Uz predavače glavne dvorane, učesnici se, prvi put u još čak četiri dodatne festivalske dvorane mogu uključiti u celi niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a program se nastavlja i u večernjem terminu na dodelama nagrada struci, koje su od velike važnosti za industriju u celosti: „Ponosni smo na kreativnu i komunikacijsku industriju koja šalje jasnu poruku: jača je i kvalitetnija nego ikad. Više od 730 prijava, 125 članova žirija i odbora, uključivanje čitave zajednice, rekordan odaziv i visoki standardi projekata. Strukovna takmičenja nisu samo priznanja, već pokazatelj smera u kojem ide naša struka. Konkurencija nikad oštrija, a kvalitet projekata dokazuje da imamo što reći – i svetu pokazati“, poručila je Dunja Ivana Ballon.

Jedna od tematskih preokupacija festivala zasigurno su i načini na koje inovacije i kreativna hrabrost mogu redefinirati brendove u doba veštačke inteligencije, potrošačke privatnosti i održivosti. „Svi brendovi su crne rupe dok ih neko ne počne puniti sadržajem“, rekao je Johan Ronnestam, jedan od ovogodišnjih predavača, te dodao: „Cilj je marketinga zapravo – osvajanje umova i srca potrošača.“ Njemu se na glavnoj pozornici već prvoga dana festivala pridružila i robotica Sophia, koju je razvila kompanija Hanson Robotics. Dokazavši da komunikacija između ljudi i robota više nije naučna fantastika, poručila je: „Naš kontakt nikad više neće biti dosadan.“

Osim dnevnog programa uz svetske, regionalne i domaće stručnjake, tokom sve tri festivalske večeri dodeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke, uz brojne druge festivalske aktivnosti. Detaljan raspored Dana komunikacija i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.

Izvor: BIZLife

Foto: Emica Elveđi/ Vanja Katančić/ DK

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE