Mihailo Anušić Mihano Momosa

Paris Džekson u kreaciji srpskog brenda Mihano Momosa

Kada se ćerka kralja popa pojavi na naslovnoj strani prestižnog magazina, to ne može da prođe neprimećeno – a kada pri tom nosi haljinu srpskog dizajnera Mihaila Anušića, osnivača brenda Mihano Momosa, jasno je da se radi o trenutku vrednom pažnje.

Na naslovnici aprilskog izdanja časopisa „L’Officiel” Paris Džekson blista u ženstvenoj i sofisticiranoj kreaciji iz Mihanove radionice, čime se pridružuje listi velikih imena svetske scene koja su nosila njegove modele – od Kortni Kardašijan, na stranicama „Vogue Mexico”, do Lejton Mister, u „Vanity Fair France”. S tim u vezi, Mihailo Anušić za BIZLife kaže da je njegov put od domaće modne scene do naslovnica svetskih magazina bio postepen, iskren i nipošto usamljen.

Mihano Momosa

Foto: Grace Maier

„Put kojim koračam je dobro utabana staza koju smo svi zajedno u Momosi dugi niz godina zajedno pravili i u nju verovali. Moj san je postao stvaran onoga trenutka kada sam shvatio da ljudi nose moju umetnost, da je čuvaju, paze i sa posebnom ljubavlju se povezuju sa njom. Na tome sam beskrajno zahvalan”, kaže Mihailo Anušić.

Mihano Momosa

Foto: Matthew Mitchell

Iako priznaje da je ulazak na tržišta poput SAD i Azije izazovan, Anušić veruje da ključ nije u geografiji, već u autentičnosti:

„Mislim da je u isto vreme lako i teško, jer je danas sve na korak od tebe, a opet, u moru svega sve izgleda tako isto. Za uspeh bilo koje vrste – mislim da su ključni talenat, identitet, hrabrost i upornost.”

A uspeh je stigao i na azijskom tržištu – Mihano Momosa je nedavno predstavio kolekciju u Kuala Lumpuru, pod pokroviteljstvom „Tatler Asia”, čime je još jednom potvrđena snaga brenda van granica Balkana. U svetu u kom se moda često meri brojevima, Mihailo neguje drugačiji pristup:

„Izuzetno volim da se konsultujem sa svojim saradnicima, jer svi mi zajedno činimo brend Mihano Momosa. Ne volim pravila i ograničenja u životu, tako da se trudim da i na sastanku izbegnemo strogu formu, pa sve više izgleda kao ’moodboard’ i zajednički ’brainstorming’.”

Iako je prošlo više od decenije od osnivanja brenda, kreator ne zaboravlja svoje početke:

„Prvo bih tom Mihailu čestitao i zagrlio ga, jer je verovao u svoje snove i nije razmišljao previše (što danas znam da činim) o uspehu ili neuspehu. Često pomislim da mi nedostaje te spontanosti, koja je isto veoma bitna u stvaranju. Sa druge strane, današnji Mihailo je odgovorniji, zreliji i tačniji u svom dizajnu. Budite kao Mihailo iz 2011!”

Mihano Momosa

Foto;: Jacques Burga

Mihano Momosa svojim kreacijama ističe ženstvenost i individualnost svake žene, zbog toga je usledilo i logično pitanje: kako izgleda njegov kreativni proces – dolazi li inspiracija iz tišine, haosa, putovanja ili svakodnevnog života?

„Moj kreativni proces je vrlo jednostavan. Često sam sebe preispitivao da li je moguće i da li je normalno da smislim kolekciju za pet dana, ali sam shvatio da je, prosto, tako jednostavno. Kada radiš ono što voliš i kada živiš svoj posao, ti o tome i ne razmišljaš kao o nečemu što ti je obaveza, već kao o nečemu što je deo tebe i što je lako. Kao što nekom ide lako matematika i uradi zadatak za tri minuta, tako je i meni sa dizajnom. Odaću vam san kada postane stvarnost”, zaključuje razgovor za BIZLife naš uspešni dizajner Mihailo Anušić.

Na pitanje ko bi mogao biti ta sledeća velika zvezda koja će nositi Momosu, Mihailo još ćuti. Ipak, ako sudimo po dosadašnjem nizu, taj trenutak je, možda, već pred objektivima, negde između snova, čipke i naslovnica. 

Brend Mihano Momosa osnovan je 2011. godine, a danas važi za sinonim elegancije i umetničkog izraza kroz tkaninu. Svaka kreacija pažljivo ističe ženstvenost i individualnost, uz prepoznatljive detalje, poput čipke, perlica, bisera i ručno rađenih cvetnih aplikacija.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Foto: Privatna arhiva, Grace Maier / L’Officiel, Matthew Mitchell / Vanity Fair France, Jacques Burga / Vogue Mexico

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE