Osnivač Linkedina kaže da većina koristi ovu društvenu mrežu potpuno pogrešno

Ako koristite mrežu Linkedin, sigurno dobijate zahteve za prijateljstvo odnosno povezivanje od ljudi koje nikada niste upoznali i koje verovatno nikada ni nećete upoznati. I dok može da izgleda sasvim normalno da odbijate Fejsbuk prijateljstva od ljudi koje ne poznajete, jer ne želite da date pristup vašim ličnim podacima i fotografijama, dinamika na Linkdinu je mnogo drugačija.

Često se misli da je LinkedIn mreža za profesionalno umrežavanje i da treba prihvatiti svaki zahtev za povezivanje, jer se „nikad ne zna zašto je to dobro“ i „sa kim se sve možete povezati“. To je pristup koji je Kit Feraci (Keith Ferrazzi), autor knjige „Never Eat Alone“, i konsultant za menadžment za „Fortune 100 companies“, praktikovao godinama. Feraci je nedavno u dopunjenoj ediciji vodiča za karijeru (koji je inače bestseler) napisao da je imao privilegiju da upozna osnivača Linkedina, Rajda Hofmana (Reid Hoffman), i da diskutuje o sajtu sa njim.

Sve radiš pogrešno, Kit!“ To mu je Rejd Hofman rekao kada je čuo kako koristi Linkedin, i nastavio:

„Linkedin je zatvorena mreža, i to zbog jednostavnog razloga: Za ovakvu vrstu mreže vrednost se koristi kao sredstvo predstavljanja, a veze moraju da imaju značenje. Od vas može mnogo toga da zavisi, tako da ako vam neko dođe i kaže „Hoćete li me predstaviti toj i toj osobi“ vi ste u poziciji da ocenite da li će ta veza biti od obostrane koristi.
Ne treba da se udubljujete u svaku osobu koja vas pita da se poveže sa vama, ali ako se osećate čudno dok se dopisujete sa njima ili ih predstavljate nekom drugim u svojoj mreži, nemojte to više raditi, sledeći put odbijte i to bez griže savesti,“

zaključio je Hofman.

Dakle, ubuduće razmislite da li ćete poslati nekome zahtev a da se prethodno niste upoznali, ili da vas neko nije predstavio. Linkedin je mreža za učvršćivanje profesionalnih kontakata, a ne za upoznavanje.

[preporucene_vesti ids=“264766, 255011, 248993″]

Izvor: BIZLife

Foto: Youtube/Printscreen

Piše: N.V.

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE