Delta Holding, Sasvim je moguće

One stoje iza kampanje „Sasvim moguće“: Jelisaveta, Katarina i Nina pretvorile su lična iskustva u inspiraciju

Program „Mladi lideri“ više od decenije predstavlja jedan od najprepoznatljivijih korporativnih razvojnih programa u Srbiji, koji ima za cilj da mladima pruži priliku da započnu karijeru u okviru Delta Holdinga.

Kampanju pod nazivom „Sasvim moguće“, koja je poslednjih nedelja privukla pažnju na društvenim mrežama, osmislile su polaznice 13. generacije programa, koje stoje iza ideje i realizacije kampanje.

Ideja je rođena iz njihovih ličnih iskustava, razgovora i dilema sa kojima se suočava svaka mlada osoba na početku karijere – i pretvorena u kampanju koja iskreno govori o sumnjama, tremi i hrabrosti da se krene napred. To je kampanja koja podseća da je, uz pravu priliku, trud i podršku – sasvim moguće.

Za BIZLife razgovaramo sa Jelisavetom Timotijević, Katarinom Filipović i Ninom Stojanović, koje stoje iza ideje i realizacije kampanje zajedno sa mentorkom Tonjom Kreclović.

  • Kako je nastala ideja za kampanju „Sasvim moguće“ i na koji način ste njenu poruku približile svojim vršnjacima koji traže prvi posao?

Jelisaveta: „Ideja je nastala potpuno prirodno – iz razgovora i ličnih iskustava koja svi delimo na početku karijere. Svi prolazimo kroz trenutke sumnje – da li smo dovoljno dobri, da li ćemo uspeti – i baš zato smo želele da tim emocijama damo glas i poručimo – sasvim je moguće, čak i kada sumnjate.“

jelisaveta timotijević

Jelisaveta Timotijević

Katarina: „Od početka smo znale da želimo iskrenu kampanju. Nismo želele da romantizujemo prve korake, već da prikažemo realnost – tremu, preispitivanja i strah od nepoznatog. Te emocije nisu slabost, već dokaz da nam je stalo. Tako je nastala ideja.“

Nina: „I sama sam se dvoumila pre nego što sam se prijavila za program. Oglas sam preskakala više puta, dok mi ga momak nije poslao i rekao: ‘Prestani da razmišljaš, samo pokušaj.’ Taj trenutak mi je promenio tok razmišljanja – shvatila sam da je najvažnije napraviti prvi korak.”

  • Kako je izgledalo raditi na kampanji za program čiji ste deo?

Katarina: „Poseban je osećaj kada iz uloge polaznika pređeš u ulogu nekog ko sada prenosi poruku dalje. Tada shvatiš koliko ovaj program zaista menja perspektivu i daje vetar u leđa drugima da naprave prvi korak.“

nina stojanović

Nina Stojanović

Nina: „To iskustvo nam je dalo autentičan pogled iz prve ruke – znale smo tačno kako se osećaš kad se prijavljuješ, jer smo i same bile na tom mestu. Zato nam je bilo važno da kroz kampanju pokažemo realnost tog puta, ali i entuzijazam koji donosi.“

Jelisaveta: „Meni je to bilo emotivno iskustvo. Sa jedne strane vidiš koliko si napredovao, a s druge koliko još možeš. Ovim projektom smo i sebi dokazale ono što sada poručujemo drugima – da je zaista sasvim moguće sve što zamislite i ono o čemu maštate.“

  • Koliko vam je značila podrška Delta Holdinga – i na početku karijere i u realizaciji same kampanje?

Jelisaveta: „Podrška koju smo dobile bila je ključna – i profesionalna i ljudska. Delta je okruženje u kojem osećaš da tvoj glas ima težinu i da se ideje mladih ljudi zaista čuju.“

Katarina Filipović

Katarina Filipović

Katarina: „Od samog početka imali smo poverenje i slobodu da predlažemo ideje. Delta je prepoznala naš potencijal i dala nam prostor da učimo kroz realne zadatke, ali i jasne smernice koje su nas vodile u pravom pravcu.“

Nina: „Nismo bile posmatrači, već ravnopravni učesnici. Tokom rada na kampanji imale smo snažnu mentorsku podršku i stručne smernice iz sektora korporativnih komunikacija, što nam je pomoglo da ideje koje smo osmislile razvijemo do kraja. To poverenje da se i naš glas čuje – i u okviru tima i kompanije – dalo nam je ogroman vetar u leđa.“

  • Šta vam je pomoglo da prebrodite početne sumnje i izgradite samopouzdanje u poslu?

Jelisaveta: „Najviše su mi pomogli ljudi – mentori, kolege i okruženje koje razume da je ovo prvo radno iskustvo. Greške su bile dozvoljene, čak i poželjne, jer znaš da su deo procesa učenja.“

Katarina: „Samopouzdanje dolazi kroz poverenje. Kada vidiš da ti se veruje i da tvoj rad ima vrednost, prirodno počneš i sam više da veruješ sebi.“

Nina: „Podrška porodice i prijatelja bila je ključna – oni su mi pomogli da prevaziđem nesigurnost i da svaki novi zadatak posmatram kao priliku za napredak. Najteže je reći ‘mogu’, ali kada to izgovoriš – sve postaje lakše.“

Tonja Kreclović

  • Kako je, iz mentorske perspektive, izgledalo pratiti razvoj devojaka i njihov rad na kampanji, imajući u vidu da ste karijeru započeli upravo kroz ovaj program?

Tonja: ,,Bilo je posebno pratiti njihov razvoj, jer sam i sama svoj put u Delti započela kroz program ‘Mladi lideri’. To mi je omogućilo da razumem njihove dileme i ambiciju da naprave nešto što ostavlja trag. Kampanja je od samog početka pokazivala njihovu zrelost i kreativnost, a meni je bilo važno da ih usmeravam, ali i da im ostavim prostor da same pronađu rešenja – i u tome su zaista briljirale. Gledati kako iz ideje nastaje kampanja koja ima smisao, poruku i autentičnost, bilo je podjednako inspirativno kao i kada sam sama prolazila kroz proces kreiranja kampanje prošle godine. Ovo iskustvo me je još jednom podsetilo koliko je program značajan, ne samo za mlade koji tek započinju karijeru, već i za sve nas koji kroz mentorstvo nastavljamo da rastemo zajedno s njima.“

Kampanja „Sasvim je moguće“ govori o hrabrosti da se napravi prvi korak i o veri da trud donosi rezultate. Njene autorke pokazale su da sumnje i nesigurnosti nisu slabost, već deo puta ka samopouzdanju. Kada se tome doda podrška i prava prilika – sve postaje moguće.

Mladi i posao: Između ambicije i nesigurnosti

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temamaPRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Delta Holding

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE