Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Od vodoinstalatera do internet prodavnice: Nema biznisa kojem Google Adwords oglašavanje ne bi pomoglo

    Od ukupnog stanovništva u Srbiji čak 50% koristi Google da sazna nešto više o proizvodima i ponudama koje ih zanimaju. Ako se vaše poslovanje odvija na internetu i ukoliko vam je 50% stanovništva bitno tržište, oglašavanje na Google-u je obavezno u vašem marketing miksu. Marko Petrović, jedan od predavača predstojeće Webiz poslovne edukacije kaže da su mogućnosti digitalnog marketinga neograničene, da nema velikih i malih, već samo onih koji te mogućnosti prepoznaju ili ne prepoznaju na vreme.

    Marko Petrović i njegova supruga Ivana vode porodičnu firmu Optimus media, koja je od 2012. godine sertifikovani Google partner. Zahvaljujući saradnji sa domaćim i inostranim klijentima Marko i Ivana stekli su veliko iskustvo u internet poslovanju, sa posebnim akcentom na poznavanje Google Adwords-a.

    Koliki je izazov voditi porodičnu firmu u Srbiji?

    Naš poslovni savetnik je jednom rekao “Firma u kojoj rastu deca ima dušu”. Shvatili smo to bukvalno. Porodična firma podrazumeva preplitanje porodičnog i poslovnog života, brišu se granice i upravo to predstavlja i najveću prednost i slabost ovakvog načina života. Prednost je u tome što ne moram da čekam 18h da bi bio sa porodicom. Slabost se ogleda u prekomplikovanoj komunikaciji, ali vremenom smo naučili da žustre rasprave iz poslovnog života ne prenosimo u porodičan. U ovom poslu stalno ima promena, a imati još jedan par očiju koji će pročitati i proučiti novost je velika prednost. Svako ima klijente za koje je odgovoran, ali strategiju svaramo zajedno i obavezno barem jednom mesečno analiziramo rad jedno drugom.

    Za koju vrstu proizvoda, usluga, biznisa je oglašavanje na Google-u najadekvatnije?

    Još uvek nisam naišao na biznis kojem Google Adwords oglašavanje ne bi pomoglo. Definitivno najbolje rezultate ostvarujemo u onim granama gde možemo da identifikujemo nameru kupca na vreme. Od dobro postavljenih kampanja korist će imati i vodoinstalater i  internet prodavnica i pogrebnik.

    U čemu je prednost Google AdWords u odnosu na Facebook oglašavanje?

    Facebook i Google Adwords oglašavanje imaju svojih prednosti ali ih ne bih stavljao u suprotstavljen odnos. Najbolje rade zajedno. Prednost Google Adwords oglašavanja je ciljanje kupaca u trenutku donošenja odluke. Google Adwords nam omogućava da dopremo do ljudi u trenutku kada traže informacije, kada se informišu i kada porede ponude.

    Potražnja za Google AdWords stručnjacima je velika, kako se zapravo postaje Google AdWords stručnjak?

    Sada je dosta jednostavnije krenuti nego ranije. Par puta godišnje se organizuje obuka za vođenje Google Adwords-a i to je dobar početak. Nakon toga je idealno biti uz nekoga ko se već bavi ovim poslom, jer se se ipak najbolje uči na živom primeru. Najbitniji preduslov je da volite ovaj posao, da ste spremni na svakodnevno usavršavanje i da imate otvoren um za različite klijente i specifične zahteve. Google nas svako malo časti nekim novitetima. Cilj je identifikovati nove mogućnosti i implementirati ih kod klijenata pre nego što to učini konkurencija.

    Na Webiz edukaciji, koja se održava od 24. do 25. marta u Zrenjaninu, održaćete predavanje na temu „Kako da Google Adwords radi za Vas?“. Šta konkretno publika može da očekuje od vašeg predavanja?

    Prikazaću publici na koje sve načine može da iskoristi Google Adwords da poboljša svoje poslovanje, da poveća prodaju ili upozna kupce sa svojom ponudom. Pružiću publici priliku da sama dođe na ideju kako da Google Adwords radi za njih, odnosno na koji način će pomoći baš njima. Na radionici koju držimo 26. marta moja “koleginica” Ivana i ja pozabavićemo se praktičnim radom i prikazom samog sistema.

    Kome biste preporučili da dođe na Webiz?

    Webiz edukacija je pre svega namenjena preduzetnicima i onima koji žele profesionalno da iskoriste internet. Mogućnosti digitalnog marketinga su neograničene, ovde nema velikih i malih, ima samo onih koji prepoznaju te mogućnosti ili ne.

    Prijave za Webiz će uskoro biti zatvorene, a više informacija o prijavi pronađite na webiz.rs.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE