Crafter

Od cementa, preko alata do tanjira: Crafter slavi treći rođendan

U maloprodajnom objektu Crafter-a, površine 10.000 kvadrata može da se pronađe više od 60.000 artikala, ili kako ljudi iz Craftera znaju da kažu – kod njih ima BAŠ SVE – od cementa, preko alata i rasvete do tanjira. I stvarno – Crafter je prodavnica u kojoj se može pronaći na jednom mestu, bez obilaska više manjih lokacija, traženja parkinga, a postoji i mesto gde se može popiti kafa.

„Iako smo ponosni na širinu asortimana, naš je primarni proizvod u stvari usluga koju pružamo na licu mesta, odnosno saveti koje dajemo kupcima kako bi njihovi projekti bili još uspešniji“, kaže Ivica Šaranac, CEO Craftera.

Površine delova radnje u TC Zmaj, u kojima su smeštene različite kategorije, veće su od većine specijalizovanih radnji za te konkretne delove asortimana. Time je kupcima na raspolaganju baš sve što im je potrebno, u širokom asortimanu svake kategorije.

Crafter

Crafter

Učenje o kupcima je ključno za razvoj

„Od osnivanja Craftera do danas prošli smo mnogo faza u Kojima smo učili o našim kupcima, njihovim navikama I potrebama I dosta radili na asortimanu. Pratimo tržišne trendove i prilagođavamo ponudu I raspored proizvoda prema potrebama kupaca. To nam pomaže da ostanemo konkurentni i relevantni, a sa mnogim stvarima u asortimanu smo inovativni. Kroz pažljivo planiranje rasporeda kategorija i polica, ne samo da poboljšavamo iskustvo kupaca, već i podstičemo razvoj naše prodavnice. Stalno unapređivanje i prilagođavanje prostoru I kupcima ključni su za postizanje uspeha“, kaže Ines Prijić, marketing manager Crafter-a.

Crafter prati svetske trendove sve većeg interesovanja za samostalnim uređivanjem domova, renoviranjem i raznim kreativnim projektima. Ovaj trend podstaknut je i popularnošću društvenih mreža i platformi kao što su YouTube i Instagram, gde se dele tutorijali i inspiracije. Crafter je rastao uz parolu koju je sam razvijao – “Hajde da radimo zajedno” i na tržištu “uradi sam” koncepata se približio potrebama kupacima i omogućio da realizuju njihove projekte na jednom mestu.

Za ovu, možda u početku malo prejaku izjavu, je bilo potrebno da se formiraju timovi zaposlenih koji prolaze nekoliko nivoa obuke kako bi bili specijalizovani na odeljenjima u okviru kojih rade. Na ovaj način su implementirane najveće prednosti malih radnji u jedan ovako veliki objekat.

Ko su kupci Craftera?

Za ovaj tip prodavnice ne postoji univerzalni kupac ili grupa kupaca. Ovde se radi o velikom broju kupaca koji se dele u različite grupe koje su jednako važne.

„To stvara dodatne izazove u izboru artikala koji će se kupcima ponuditi i potrebno je pronaći način da se zaokruži proces za koji je kupcima potreban asortiman iz Craftera. Zato je jako važno pravilno sagledati sve I raditi na razvoju dobrog načina targetiranja uz pomoć CRM alata. Generacije koje danas najviše koriste online načine informisanja su naši budući kupci I moramo da pronađemo način kako da našu ponudu personalizujemo I prilagodimo njihovim potrebama I interesovanjima“, objašnjava Prijić.

Crafter

Crafter

Kupci Craftera su svi oni kojima je potrebno nešto za renoviranje, useljenje, uređenje dvorišta, opremanje za grejnu sezonu. U Crafter dolaze i entuzijasti za mašine zato što je tu izbor brendova najširi, a način izlaganja omogućava da se sve dobro vidi i proba u radnji. Još jedna grupa kupaca su majstori, oni koji imaju firmu i oni koji nemaju registrovanu firmu.

Od otvaranja Craftera je registrovano preko 10.000 profesionalnih kupaca, a opremaju se svime što je potrebno, od alata za rad do ostalih sredstava za renoviranje i uređenje poslovnog prostora.

Moguće i iznajmiti alat

Pored toga, u Crafteru svako može iznajmiti alat koji je potreban za rad. Na odeljenju rente alata postoji preko 40 dostupnih mašina za iznajmljivanje. Kupcima je obezbeđena podrška tokom celog procesa, od pomoći u izboru, do pomoći prilikom postavljanja, ugradnje i slično. Zato se vremenom broj usluga koje Crafter može obezbediti povećava, a u ponudi su: ugradnja podova, postavljanje rasvete, montaža klima, graviranje mašina i alata, štampa na radnim odelima.

Moguća i online kupovina

Pored prodaje u radnji i odnosa sa B2B kupcima, Crafter ima i online prodavnicu koja će uskoro biti unapređena. Time će u Crafter online prodavnici biti primenjeni svi novi trendovi što se tiče prikaza artikala, iskustva kupovine i dodatnih pogodnosti kroz online kupovinu. Sa kupcima se komunicira preko online kanala i rade se tematske kampanje koje su uvek u skladu sa strategijom kompanije i sezonom.

Crafter slavi treći rođendan

Povodom trećeg rođendana u Crafteru je pripremljeno dosta aktivnosti  iznenađenja. Veliku ulogu u razvoju ove kompanije imali su partneri i dobavljači koji su od početka prisutni kroz asortiman koji se prodaje pa do usluga i opreme koja se u Crafteru nalazi. U planu je dalje širenje asortimana, isticanje novina u asortimanu najvećih partnera, zajednički rad na edukovanju kupaca, informisanje o novitetima i širenje asortimana manjih proizvođača iz Srbije.

Kao deo redovnih aktivnosti, u Crafteru se u saradnji sa dobavljačima organizuju radionice, prezentacije novih proizvoda i promocije sa poklonima. Svakog vikenda tokom septembra organizovane su radionice i promocije – od paljenja testera ispred objekta, pečenja roštilja, pice u pica pećima i degustacije, pa sve do radionice Paleta ideja, koja je organizovana kao takmičenje više ekipa koje su pravile različite vrste nameštaja od paleta. Ovakve aktivnosti će se nastaviti i u oktobru, kada je planirana radionica sađenja i presađivanja biljaka i veliki Bosch karavan ispred radnje. Planirano je da se nastavi sa ovim jer je to trend koji je prisutan i kod velikih DIY lanaca u inostranstvu, ali i najviše zbog želje ekipe u Crafteru da sa svojim kupcima zaista „radi zajedno“.

Crafter

Crafter

Popusti za treći rođendan

U periodu od 30.09 do 04.10 svim B2B kupcima biće omogućena kupovina sa dodatnim popustima i pokloni uz iznos računa, a za vikend od 05. I 06.10 svima je omogućen popust od 15% na ceo asortiman, uz poklone koji će se deliti na iznos računa i na svaki 100. račun. Tokom vikenda će u radnji biti promocije brendova na kojima će kupci moći da probaju proizvode i informišu se.

I čitaocima BIZLife Crafter povodom rođendana poklanja vaučere na iznos od 2.000 dinara.

„Želimo da pokažemo da smo posle tri godine srećni što se ovde nalazimo i zahvalni svima koji su bili uz nas, a najviše našim kolegama u radnji koji su slika Craftera. Prodavnicu Crafter na Zmaju treba posetiti i doživeti. Prvi utisak svima bude sjajan jer je ambijent veliki, sa dosta svetla, jasno obeleženim kategorijama i svi odu sa utiskom da je to pre svega jako lep objekat, a od ulaza do kase svuda kupce prate ljubazni Prodavci zbog čega je najvećim delom i ocena prodavnice visoka“, kaže Šaranac.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife

Foto: Crafter

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE