
Novi broj BIZLife magazina je stigao: Šta znači biti „UticajnOdgovoran“?
Reči poput „odgovornost“, „uticaj“, „promene“ i „održivo poslovanje“ svakodnevno kruže poslovnim svetom, ali postavlja se pitanje – kako izgleda stvarna snaga odgovornog delovanja? Novi broj BIZLife Magazina otvara ovu temu iz ugla lidera, kompanija i pojedinaca koji svojim radom pomeraju granice održivog poslovanja. Šta znači biti uticajan, a pritom ostati dosledan vrednostima koje čine razliku pokušali smo da odgovorimo u ovom 141. broju BIZLife Magazina?
U fokusu broja čija je tema „Uticajno odgovorno“ su priče onih koji ne pristaju na kompromise – oni koji vode, ali i slušaju, menjaju svet oko sebe, ali i sopstvene navike. Istražujemo kako društveno odgovorno poslovanje više nije opcija već potreba, kako se reputacija gradi na delima, a ne na kampanjama, i zašto je održivost postala ključni faktor uspeha. Kroz intervjue, analize i autorske kolumne donosimo inspiraciju i odgovore za sve koji veruju da uticaj nosi i odgovornost – i da je upravo u tome prava moć.
Naslovnu poziciju našeg novog BIZLife Magazina zauzima Tajs Derksen, direktor lanca snabdevanja kompanije HEINEKEN Srbija. Kompanija HEINEKEN Srbija proglašena je najuspešnijom HEINEKEN kompanijom u Evropi zahvaljujući strategiji koja spaja rast, efikasnost i odgovornost.
Derksen, govori za BIZLife o tome kako u ovoj kompaniji dostižu najviše standarde održivog poslovanja, posebno kada je reč o očuvanju životne sredine, društvenoj odgovornosti i promociji odgovorne konzumacije.
Šta smo vam još pripremili u novom broju
RAZGOVOR S POVODOM
Kad humor postane oružje: Marko Somborac o tome kako karikatura može razotkriti moć, izazvati reakciju i podstaći razmišljanje u društvu.
SVET BANKARSTVA
Kada ime dobije novo značenje: Nakon više od 10.000 zadataka i rebrendiranja 150 filijala, AIK banka je redizajnirala svoj identitet bez prekida u poverenju. Milena Đorić, direktorka Sektora za marketing i komunikacije AIK Banke, govori o novom imenu koje donosi i novu eru poslovanja uz kontinuiranu posvećenost promenama nabolje.
FMCG / INTERVJU
NE je samo korak ka DA: Šta stoji iza uspeha pravne službe Bambija, nagrađene u okviru Coca-Cola HBC grupe?
UTICAJNO / ODGOVORNO
- Kompanije traže partnere koji nude sistemska rešenja u reciklaži i održivosti
- Kako Desing gradi održivu i odgovornu budućnost?
Wiener Städtische: Aktivno danas, zdravije sutra
Henkelova posvećenost održivosti kroz inovacije, zajednicu i inkluziju
MALI U SVETU VELIKIH
Najskuplje ženske cipele u Srbiji, vredne 17 hiljada evra, izradila je obućarska radnja Bračer u Novom Sadu
FINTECH
Monri nije samo deo tržišta – on ga menja! Nikola Mehandžić otkriva kako Monri digitalizuje plaćanja u svim sektorima, od lokalnih prodavnica do e-commercea.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: BIZLife