
Nova era provoda: Šta je „Dizni za odrasle“ i kakve veze ima sa Riddle barom?
Svaki brend bira svoj put razvoja. Riddle bar je izabrao onaj koji podrazumeva stalnu promenu, traganje za novim konceptima i igru sa očekivanjima. Jer kada jednom definišeš atmosferu koju ljudi vole, pravi izazov postaje – iznenaditi ih nečim što još nisu znali da im treba. Riddle je to pokazao kroz različite poteze i inovacije u oblasti miksologije.
Povodom šestog rođendana, koji će biti obeležen 20. maja u baru u Crowne Plazi, Riddle ponovo donosi nešto nesvakidašnje – program „Dizni za odrasle“, uz gosta večeri, pijanistu Nemanju Nikolića, koji će klavirom reinterpretirati detinjstvo za zrele uši i emocije.
O tome kako se danas inovira u svetu zabave, zašto je važno uvoditi nove koncepte u svakoj industriji, ali i šta očekuje goste 20. maja u okviru programa Dizni za odrasle, razgovarali smo sa Nemanjom.
- Tvoj program „Dizni za odrasle“ već u nazivu budi radoznalost. Možeš li da nam otkriješ šta se krije iza tog naslova i šta publika može da očekuje te večeri na Riddle rođendanu?
Dizni za odrasle je jedan novi koncept beogradskog noćnog provoda. Tačno je kada psiholozi kažu da svi mi uvek treba da gajimo ono dete u nama, ali tačno je i da želimo dobar noćni provod. Prosto, kad spojite ta dva u jedno, dobijete sjajnu atmosferu i ludu žurku uz genijalnu muziku uz koju smo svi odrasli. Takođe, muzika iz Diznijevih crtanih filmova, predstavljena u simfonijskom aranžmanu, puna je klasike, džeza, swinga, popa, rokenrola… U njenim hitovima ima svih žanrova muzike, tako da uvek neko pronađe nešto što mu se sviđa. Za Riddle rođendan mogu samo da obećam da nećete sedeti mirno i da ćete prisustvovati jednom nesvakidašnjem performansu.
- Kada smo već kod novih koncepata provoda – svi govore o inovacijama u biznisu, ali koliko su nam potrebne nove ideje upravo u industrijama koje postoje da bi nas opustile, zabavile i podsetile na radost?
Inovacije su svuda dobrodošle. Živimo u takvom vremenu da svi žudimo za kompletnim iskustvom. Od jednog proizvoda, pojedinci očekuju da ima multifunkcionalne namene. Tako je i sa kreativnom industrijom. Ljudi žele da ih iznenadite, budete drugačiji, isprovocirate, pokrenete sva čula… Činjenica je da smo svedoci doba kada vizuelno dominira. Društvene mreže su tome dosta doprinele – svima je sve dostupno i postavljeno tako da prvenstveno vide nešto. Tu je i audio, ali je on izuzetno povezan sa tom neizbežnom vizuelnom komponentom. Vreme zvuka vinila, kada su ljudi sedeli u svojim dnevnim sobama i slušali muziku čekajući da okrenu drugu stranu ploče – prošlo je. Samim tim, i muzika – naročito uživo – zahteva vizualizaciju. Mi iz muzičke industrije toga smo svesni, i zato često insistiramo na saradnji i zajedničkim nastupima sa stručnjacima za vizuelno. Baš tako i u slučaju Riddle rođendana – uz magične boje i režiju svetla, pomoći će nam sjajni Nemanja Stanojević, kako bismo na jedan sofisticiran i inovativan način pristupili i uplivali u već svima poznate i prepoznatljive karakteristike Diznijevih junaka.
- Muzika, kokteli, moda – sve više se ponašaju kao mikrouniverzumi sa svojim estetikama, porukama, brendiranjem. Postoji li, po tvom mišljenju, sličnost u tome kako funkcioniše industrija muzike i, recimo, ugostiteljstvo?
Apsolutno! Možemo da posmatramo muziku i ugostiteljstvo kao dve scene istog performansa. Performans pravljenja koktela za barom je umetnost – ista kao i muzičara na bini. Kao što svaka nota daje jedan delić muzičke slagalice, a potom i frazu i nebesku muziku, tako je i svaka kap sastojka bitna za pravljenje vrhunskog koktela i savršenstva ukusa koje osećamo na nepcima. I muzičari i barmeni zahtevaju interaktivnu razmenu emocija sa publikom. Muzika bez emocija ne postoji, kao što ni koktel ne može biti ukusan ako nije napravljen u razmeni energije i emocija sa gostima sa druge strane bara.
- Za kraj, kako opisuješ u par reči svoju dugogodišnju saradnju sa Riddle barom i zašto uvek biraš Riddle? 🙂
Riddle je moja druga kuća. Od samog starta sam sa momcima koji rade fenomenalan posao. Prosto, odmah sam kod njih prepoznao istu ljubav prema nečemu kreativnom i kvalitetnom – kao što sam i kod sebe uvek to tražio u muzici i onome čemu sam težio. Naša zajednička alhemija između dobre muzike i još boljih koktela rodila se na prvi pogled i napravila simbiozu koja traje već godinama. 🙂
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Riddle