Dani komunikacija

Nova era društvenih mreža na Danima komunikacija: Kako ujediniti kreativnost, podatke i AI?

Kreativnost i podaci zajedno čine moćan alat za postizanje maksimalnog uspeha – dok kreativnost donosi inovativne ideje, podaci ih usmeravaju prema pravim odlukama i rezultatima. Ali kako ih spojiti u pobedničku kombinaciju? Saznajte na Danima komunikacija, festivalu komunikacija i kreativnosti koji se održava od 15. do 18. maja u Rovinju, u predavanju koje će na glavnoj festivalskoj bini održati briljantna kreativna strategistkinja Mirella Crespi.

Ona je osnivačica i direktorka Creative Milkshakea, jednog od najvećih evropskih studija koji spaja performans i kreativnost, stoji iza više od 2000 oglasa mesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta. Ali, Mirella Crespi nije samo kreativni um – ona je strategistkinja koja razume podatke bolje od ikoga i zna kako da ih pretvori u kampanje koje ne samo da privlače pažnju već i donose konkretne poslovne rezultate. Svojim inovativnim pristupom razbija mit da su kreativnost i marketinška efikasnost suprotstavljeni pojmovi – upravo suprotno, ona ih besprekorno spaja, pokazujući brendovima kako da ostvare maksimalan marketinški učinak.

Kako svladati korake u kreiranju visokoperformansnih oglasa na društvenim mrežama – od istraživanja do produkcije, testiranja i optimizacije? Crespi u svom predavanju naziva Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does donosi najnovije metodologije i najbolje prakse za razvoj oglasa koji kombinuju podatke, strategiju i veštačku inteligenciju kako bi skalirali kampanje i poboljšali rezultate na svim platformama. Svi koji žele podići svoje oglase na novi nivo i pretvoriti kreativnost u merljive poslovne uspehe, ovo predavanje neće hteti propustiti.

Crespi će se na glavnoj festivalskoj bini pridružiti sjajnoj međunarodnoj postavci predavača, među ostalima i slavnoj humanoidnoj veštačkoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu powered by A1; Karen Nelson-Field, vodećoj svetskoj ekspertkinji za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorki na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga, Michaelu Corcoranu, jednom od najpoznatijih (i najduhovitijih) digitalnih stratega današnjice; Marishi Lakhiani, stručnjakinji za korišćenje veštačke inteligencije i automatizacije za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); kao i Johanu Ronnestamu, brending-stručnjaku, serijskom preduzetniku, kreativnom vizionaru i surferu.

Svi  koji žele biti deo ovog posebnog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Izvor: BIZLife

Foto: Dani komunikacija

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE