NišDanas: Digitalni glas mladih koji okuplja Nišlije i jača lokalnu zajednicu

Na Digitalk konferenciji u Nišu imali smo priliku da razgovaramo sa Petrom Milanovićem, pokretačem platforme „NišDanas“, koja svakodnevno okuplja Nišlije oko najvažnijih gradskih vesti i dešavanja.

Kroz intervju, Petar nam je otkrio kako je ova digitalna inicijativa izrasla iz lične potrebe i hobija, razvijajući se u prepoznatljiv brend koji obuhvata informisanje, promociju i interesantne priče iz lokalne zajednice.

Petar Milanović, devetnaestogodišnji pokretač platforme @nis.danas, predstavio je publici na DigiTalk konferenciji u Nišu viziju i put koji je prešao u izgradnji ovog jedinstvenog digitalnog brenda. Ono što je počelo kao hobi i lična potreba, danas je nezaobilazan izvor informacija za Nišlije i sve zainteresovane za gradska dešavanja. Petar je za WebMind otkrio kako je uspeo da spoji strast prema digitalnom marketingu sa željom da Niš učini informisanijim mestom.

  • Šta je podstaklo tebe i tvoje drugare da pokrenete stranicu @nis.danas?

Ideja za pokretanje @nis.danas nastala je iz lične potrebe mene i moje porodice i hobija koji sam razvijao u slobodno vreme u sveri digitalnog marketinga kao srednjoškolac. Često smo bili zauzeti, a događalo se da ne znamo šta se dešava u gradu. Ta ideja me podstakla da pokrenem stranicu, u početku sam sve sam radio a nakon nekog vremena su se i moji trenutni članovi pridružili kako bi postigli sve što sam zamislio. Moj cilj je bio da kreiram platformu koja bi olakšala ljudima informisanje o događajima.

  • Zašto ste se opredelili za digitalni marketing?

Digitalni marketing je postao ključan alat za dopiranje do šire publike na današnje vreme. Hteo smo da iskoristimo snagu društvenih mreža da bismo povezali Nišlije sa gradskim događajima, vestima i promocijama. Digitalni svet pruža fleksibilnost, brzinu i direktnu interakciju, što je bilo ključno za naš koncept. U početku nisam bio svestan da sama stranica je vid digitalnog marketinga koji sam kasnije uočio i iskoristio kao benefit samog koncepta.

Kompletan intervju pročitajte na našem portalu WEBMIND na ovom LINKU.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: WebMind/Nemanja Kuč

Foto: DigiTalk

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE