Nikola Milović – Kako se gradi istorija

U godini pred nama, Nikola Milović ulazi u svoj punoletski staž kada je hotelijerska scena prestonice, zemlje i regiona u pitanju. Nakon projekata kao što su Metropol PalaceSquare NineIN HotelHotel MoskvaA hoteliMaison Sofia MGallery Collection i Sofia Balkan Palace, krajem godine postao je član tima koji prestonici vraća čuveni hotel „The Bristol”, u novom ruhu, na poziciji Head of Marketing & Communications. Pitali smo Nikolu da nam približi prve dane na novoj poziciji.

  • Kako protiču prvi dani? Imajući u vidu da je period pre otvaranja specifična faza, koliko je izazova prisutno?

Upravo tako, želeći da vratimo sjaj ikoničnom hotelu „The Bristol” i prevaziđemo očekivanja, znali smo da nas čeka kreativni izazov, u kome svi zdušno uživamo, jer zaista imamo osećaj da pišemo stranice nove istorije ovog poznatog brenda. S jedne strane, predstoji nam duboko analitično istraživanje nasleđa, svih tih priča koje krase ovakvo zdanje, a hodnici ga čuvaju, kako bismo na valjan način kreirali nove smernice, nove procedure i standard budućeg lanca hotela, te pripremili teren za pravljenje novih priča, za koje imamo plodno tlo.

  • Svedočimo da su sugrađani nestrpljivi. Kada se očekuje otvaranje?

Svakog dana dobijamo pozive ljudi sa željom da upravo u ovom našem lepom zdanju počnu novu godinu, neke nove lepe trenutke zabeleže, popiju kafu ili probaju jedinstven kolač ili jelo. Nadam se da će to, dok budete čitali ovaj broj, krajem januara, biti i izvodljivo, tako da se vidimo u srcu našeg hotela – The Library, ili u našem restoranu The Dining Room. Svideće vam se, verujte mi na reč.

  • Koji su prvi projekti koje realizujete u ovom trenutku?

Nekako paralelno sa onim što se očekuje, kao što je kreiranje veb-stranice, nastup na društvenim mrežama, kolateral i sve bez čega ne može da se radi u savremenom kontekstu, morali smo – ali i želeli – da izmaštamo sve te lepe projekte koji prave razliku, inicijative koje ljudi očekuju od proizvoda kao što je ovaj. Kako je naš eksterijer zaštićen još 1987. godine, sebi smo postavili zadatak da ga oživimo korišćenjem autentičnih detalja secesije i božanstvenog art nouveau razdoblja, da ovaj deo istorije pretvorimo u detalj dizajna, šaru ili koncept, koji će pratiti novi meni, kartu pića ili jedan od brojnih rituala koji spremamo.

Znali smo da nas čeka kreativni izazov, u kome svi zdušno uživamo, jer zaista imamo osećaj da pišemo stranice nove istorije

  • Šta je to što će, po vašem mišljenju, obeležiti godinu pred nama kada je reč o hotelu The Bristol Belgrade?

Posebno sam ponosan na činjenicu da se, pored ukrasa na fasadi, toliko pažljivo birao svaki umetnički detalj u okviru hotela, od siluete Beograda, koja krasi glavni ulaz, do posebno biranog sadržaja koji reflektuje mid century eru i filmsku tematiku, veličanja domaće kinematografije, sa unikatnim fotografijama mladih Milene i Gage, Ružice Sokić i Jelene Žigon. Moj omiljeni kutak je upravo The Library, jer će sadržati poslednju fotografiju Ive Andrića, školicu Mome Kapora. Takođe, to što hodnici soba pričaju priču života Beograđana tokom 60-ih i 70-ih godina upravo je ono skriveno što jedva čekam da pokažemo prvim posetiocima i na personalnim turama, na koje vas pozivam ovom prilikom. Taman za dobar početak 2025. godine!

Dobro došli u hotel „The Bristol”! 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Stefan Burmazević

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE