Coca Cola Oreo ukus

Neočekivan spoj opčinio svet: Možete li da zamislite ukus Coca Cole sa Oreom?

Coca Cola i OREO, dva poznata brenda udružila su se kako bi fanovima ponudili jedinstveno iskustvo ukusa koji slavi „Pravu magiju“ prijateljstva. Svetsko tržište bogatije je za dva proizvoda sa ograničenom ponudom, Coca Cola OREO Zero Sugar i OREO Coca Cola sendvič kolačić. Oba proizvoda imaju crno-beli dizajn pakovanja sa elementima kao što su OREO kolačići i naslagane flaše Coca Cole.

Ova ponuda je najnovije iznenađenje globalne platforme Coca Cola Creations, koja daje kultnom brendu Coca Cola nove kreativne izraze, neočekivane ukuse i impresivna iskustva koja su suština Generacije Z.

OREO Coca Cola sendvič kolačić sadrži dve prepoznatljive torte sa čokoladnom bazom uparene sa ukusom Coca Cole, reljefnim Coca Cola dizajnom, sa glatkom kremom bele boje i prošarane crvenim jestivim šljokicama. Coca Cola OREO Zero Sugar ima osvežavajući ukus Coca Cole sa aromatičnim nagoveštajima inspirisanim OREO kolačićima.

„Preduzeli smo pažljive korake kako bismo osigurali da isporučimo OREO iskustvo u Coca Coli, i obrnuto“, rekla je Oana Vlad, globalna potpredsednica strategija brenda u kompaniji Coca Cola.

Eugenia Zalis, globalni rukovodilac marketinga i brenda za OREO, Mondelez International, dodaje: „U OREO-u nastojimo da identifikujemo nove načine da uzbuđujemo potrošače i ovom saradnjom zaista smo podigli nivo. Najbolja veza između OREO-a i Coca Cole je razigranost u želji da ujedinimo naše fanove i proslavimo moć povezanosti i zajedništva. Jedva čekamo da vidimo reakciju na kampanju i nadamo se da su fanovi uzbuđeni što će iskusiti najnovije varijante ova dva klasika.”

Kako Coca-Cola može postati ključ za povećanje vaših prihoda?

Obožavaoci mogu da aktiviraju „Režim najboljeg prijatelja“ i da skeniranjem QR kodova na pakovanju spoje svoje muzičke ukuse i kreiraju prilagođene Spotify plejliste u znak sećanja na njihovo prijateljstvo.

„OREO se pojavio kao jedan od najomiljenijih svetskih brendova generacije Z. Ponosni smo na kolektivnu hrabrost koju su naša dva brenda pokazala kada smo dopustili da se naša posebna IP adresa oblikuje i menja na različite načine. Verujemo da se „Prava magija“ dešava u neočekivanim trenucima veze. I ovo je definitivno neočekivano.”

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE