„Ne postoji univerzalni put do uspeha“

Misija agencije AdverCity je da svaki brend sa kojim radi bude prepoznatljiv, kako u vizualnom pogledu tako i kroz sprovođenje različitih marketinških aktivnosti. Kako je Branka istakla, rad u agenciji je njen posao iz snova. Međutim, svoj karijerni put je počela kao prevodilac, posle čega je zakoračila u svet digitalnog marketinga, ali nije želela da ostane u njemu, jer je tražila dinamičniji posao.

Kada ste se zaposlili u agenciji AdverCity, neko vreme ste radili na poziciji Account Managera. Opišite nam svoj put do funkcije izvršnog direktora.

‒ Moje unapređenje je usledilo brzo nakon mog dolaska u Adver City. Vlasnici agencije su mi odmah ukazali poverenje, dodelili mi važne projekte i ozbiljne zadatke, a ja sam se maksimalno trudila da to poverenje opravdam i svaki zadatak odradim najbolje što mogu. Taj put je bio ispunjen mojim velikim trudom i zalaganjem, ali i ogromnom podrškom mojih nadređenih, uz koje sam izuzetno brzo učila i napredovala. Ne postoji univerzalni put do uspeha, ali rad, trud, disciplina, spremnost na konstantno učenje i adekvatan mentor koji će vas usmeravati i motivisati jesu ključni faktori za rast i napredak.

Po obrazovanju ste diplomirani filolog anglista i master ekonomista. U kom trenutku se rodila ljubav prema marketingu?

‒ Ljubav prema marketingu se rodila na mom prvom poslu, u IT kompaniji Webelinx, gde sam se prvenstveno zaposlila kao prevodilac. Kako je to kompanija koja na tržište plasira svoje proizvode, odnosno mobilne aplikacije, deo mojih zaduženja je bio i copywriting opisa, instrukcija, promotivnih slogana, kao i optimizacija putem adekvatnih ključnih reči. Tako sam zakoračila u svet digitalnog marketinga.

Iako iz Webelinxa nosim sjajne uspomene, digitalni marketing me nije u potpunosti ispunjavao. Svoj radni dan sam zamišljala dinamičnije – sa mnogo više komunikacije sa klijentima, sa događajima i sastancima uživo i da se koncept mojih kampanja više oslanja na kreativu nego na ključne reči i statistiku. Rad u agenciji je moj posao iz snova, ali sam zauvek zahvalna i kompaniji koja mi je dala šansu kao početniku, bez iskustva, i u kojoj sam zavolela marketing.

Kao izvršni direktor Adver Cityja, brinete o svim sektorima agencije i sarađujete sa mnogo renomiranih brendova i firmi. Na koji način uspevate da organizujete brojne poslovne obaveze, koje mogu da budu i izazovne?

‒ Zahvaljujući odgovornim i pouzdanim ljudima sa kojima radim, mnogo lakše prevazilazim izazove, koji su u ovom poslu mnogobrojni. Počevši od kratkih rokova, iznenadnih situacija koje zahtevaju obraćanje, kreativnih blokada, preko budžeta, koji nikad nije dovoljan da realizujemo baš sve što smo zamislili, do rada pod ozbiljnim pritiskom – sve te stvari čine moju svakodnevicu. Naš princip rada je da ponedeljkom ujutru imamo zajednički sastanak, na kom rezimiramo prethodnu nedelju i pravimo planove za tekuću. U hodu rešavamo sve što iskrsne u međuvremenu. Ja sam tu da svaki zadatak bude jasan, da se adekvatno postave prioriteti, da svakom pružim potrebnu pomoć u radu i, na kraju, predstavim klijentima finalna rešenja. Generalno, negujemo dobru i transparentnu komunikaciju i jednako smo posvećeni svojim obavezama i zaduženjima.

AdverCity na kreativan, uspešan, atraktivan i zavodljiv način uspostavlja komunikaciju brenda sa njegovim okruženjem, uvek sa jasnom vizijom stvaranja novih vrednosti i rešenja. Kako ih kreirate?

‒ Kada započinjemo saradnju sa nekim brendom, prvi i osnovni korak je kreiranje adekvatnog vizuelnog identiteta, ali odmah nakon toga sledi i određivanje njegovog karaktera, a time i vrednosti koje propagira, kao i poruke koju šalje.

Današnji potrošači ne poklanjaju svoje poverenje lako. Osim kvalitetnog proizvoda i profesionalne usluge, od brenda očekuju da im pruži više – da sa njim dele isti sistem vrednosti, da u njima probudi određenu emociju i podstakne ih na reakciju.

U skladu sa definisanim karakterom i ciljnom grupom kojoj se obraćamo, definišemo i poruke koje brendovi sa kojima radimo šalju, kao i društveno odgovorne aktivnosti kojima podržavamo ono što i propagiramo. Kruna svega toga je kreativa, koja uz dobro osmišljenu strategiju, adekvatne vizuale i slogane pruža potrebnu autentičnost i upečatljivost.

Kakav je vaš tim i kakva je radna atmosfera u agenciji?

‒ Moj tim čine najrazličitiji profili u pogledu interesovanja, hobija i godina života i iskustva, ali sve nas vezuje ljubav prema ovom poslu i kreativnost, koju svako neguje i ispoljava na svoj način. Trudimo se da održavamo dobre odnose i pozitivnu atmosferu koliko god da nam je dan naporan. Svakodnevno podržavamo jedni druge da na svim poljima budemo što bolji iz dana u dan. Zajedno prevazilazimo izazove, ali i slavimo uspehe.

Izvor: BIZLife Magazin/Ivana Jaćimovski

Foto: BIZLife Magazin

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE