
Na Adi se u susret FIFA Club World Cup 2025™ igrao najbolji fudbal
Kompanija Hisense, prvi globalni partner FIFA Club World Cup 2025™ 30. maja na Adi je po četvrti put organizovala Hisense Cup. Ovo takmičenje, koje okuplja rekreativce iz cele Srbije, a koji su pri tom i prodajni partneri kompanije, pravi je uvod u predstojeće klupsko prvenstvo u Americi.
Hisense Cup 2025 na Adu je doveo više od 130 prodavaca, raspoređenih u 16 timova. Tu su bili SPEKTAR KTSR, GIGATRON, TEHNOMEDIA, DONIĆ, HISENSE GORENJE STUDIO, EWE COMP, TEHNOMANIJA BEOGRAD, EMMEZETA SRBIJA., DUDI CO, TEMPO TEHNIKA, PBD Union, USPON, DELTA TERM, TOMSIN (Tri B), METALAC MARKET i SHOPPSTER.

Hisense CUP 2025
Ekipe su bile podeljene u četiri grupe, a po dve najbolje su išle dalje u četvrtfinale. U napetom turnirskom sistemu, ali uvek fer plej, u velikom finalu pobedila je TOMSIN (Tri B) ekipa, a drugoplasiran je bio EMMEZETA SRBIJA tim. Hisense Srbija je pobednike turnira nagradio sa Energy UNI HB Black klima uređajima, a vicešampioni su kući otišli sa Soundbar HS200 zvučnikom. Trećeplasirana ekipa okitila se unikatnim Hisense Cup 2025 medaljama.
Po tradiciji, atrakcija četvrtog Hisense Cup-a je bio medijski turnir novinara iz 12 najvećih sportskih redakcija u Srbiji. Novinari su, poput svojih kolega prodavaca, demonstrirali sjajne veštine s loptom i uveličali ovogodišnji događaj u odličnoj sportskoj atmosferi. Prijatelji, pre svega, odigrali su revijalni meč i odlično se zabavili.

Hisense CUP 2025
FIFA Club World Cup 2025™
FIFA svetsko klupsko prvenstvo organizuje se prvi put, a igra se širom SAD. FIFA Club World Cup 2025™ okupljaće 32 najbolja kluba iz celog sveta svake četiri godine. Prva edicija turnira pružiće kompaniji Hisense platformu da dodatno osnaži svoj brend, i to među ljubiteljima klupskih timova i najpopularnijeg sporta na svetu. Tokom trajanja turnira Hisense će prikazati najsavremeniju tehnologiju, televizore i kućne aparate.

Hisense CUP 2025
Premijerno izdanje takmičenja ostaće upamćeno i po tome će doneti rekordan nagradni fond – gotovo MILIJARDU DOLARA! Svetsko klupsko prvenstvo fudbalu igra se od 14. juna do 13. jula u Sjedinjenim Američkim Državama, a vlasnici Hisense televizora će, uz registrovan DAZN nalog moći besplatno da gledaju sve mečeve i prate statistiku.
Own the moment kampanja
Kompanija Hisense je pokrenula novu kampanju Own the moment, koja poručuje da doživljaji tokom FIFA Svetskog klupskog prvenstva 2025™, mogu da nas zbliže i ulepšaju nam svakodnevicu. Kao zvaničan partner letnjeg fudbalskog spektakla, Hisense kampanjom oslikava posvećenost inovacijama, tehnologiji i duhu šampiona.
Hisense već dugo slavi fudbal kao najlepšu igru. Osim što je zvaničan partner Svetskog klupskog prvenstva 2025™, brend je bio globalni partner na dva uzastopna FIFA Svetska prvenstva™ i na tri UEFA Evropska prvenstva. Saradnja sa FIFA organizacijom kontinuirano potvrđuje Hisense posvećenost osmišljavanju i proizvodnji naprednih kućnih aparata i tehnologija koje zaista menjaju svakodnevni život korisnika.
Prema obimu isporuke za 2024. godinu, Hisense je svetski TV proizvođač broj dva i globalni broj jedan u segmentu televizora od 100 inča. Kompanija posluje u više od 160 zemalja širom sveta, a portfolio objedinjuje multimedijalne uređaje sa fokusom na pametne televizore, i premijum kućne aparate.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Hisense