
Moxy Belgrade – Više od hotela, manje od formalnosti
„Moxy Belgrade” nije samo još jedan hotel u prestonici – on donosi osveženje na hotelskoj sceni kombinujući opušteni lifestyle koncept sa standardima lanca „Marriott”. Sa modernim enterijerom inspirisanim Beogradom, vrhunskom tehnologijom i atmosferom koja podstiče druženje, ovaj hotel privlači novu generaciju gostiju koji očekuju fleksibilnost i autentičnost.
Iako je u srži ostao veran globalnom „Moxy” konceptu, beogradski hotel donosi dodatnu vrednost kroz full-service restoran i konferencijske kapacitete, što ga izdvaja na tržištu, poručuje u intervjuu za BIZLife Milica Jevtić, Co-Captain hotela „Moxy Belgrade”.
- Hoteli „Moxy” su poznati po svom jedinstvenom konceptu. Po čemu se „Moxy Belgrade” razlikuje od ostalih hotela na tržištu i kako definišete njegovu misiju?
„Moxy Belgrade” se, zapravo, i uklapa u osnovni „Moxy” koncept i ujedno razlikuje od njega. U suštinskim stvarima, on je apsolutno ispratio sve standarde brenda. Dakle, struktura objekta, kvalitet gradnje, bezbednosni i tehnološki sistemi, uređenje enterijera i svi ostali aspekti projekta izvedeni su prema instrukcijama i kriterijumima hotelskog lanca „Moxy”. Ono što ga razlikuje jesu full service a la carte restoran i konferencijske sale. Ovi kapaciteti nisu u standardnoj ponudi hotela „Moxy” i oni hotel „Moxy Belgarde” pozicioniraju kao hotel sa širim opsegom usluge od uobičajene.
Kada govorimo o misiji hotela „Moxy Belgrade”, ona je prvenstveno orijentisana da na beogradsku hotelsku scenu unese taj lifestyle duh i manje formalnu, a više kućnu atmosferu, a to sve pod kapom kompanije „Marriott”, najvećeg hotelskog lanca na svetu. Paralelno sa tim, naravno, da poštuje osnovnu misiju industrije, a to je da zajedno sa ostalim hotelima radi na konstantnom podizanju nivoa usluge.
- Koje goste najčešće privlači „Moxy Belgrade”?
Brend „Moxy” je osmišljen za novu generaciju biznis putnika. Onu koja je manje fokusirana na tradicionalnu hotelsku uslugu i više voli opuštenije okruženje. „Moxy” gostima nudi udobne sobe, vrhunsku tehnologiju koja zadovoljava savremene potrebe poslovnog i privatnog boravka, kao i prijatan i razigran dizajn i okruženje sa puno prostora i ideja za socijalizaciju i zabavu. Iako je neka osnovna ciljna grupa zamišljena kao fun hunters, naši gosti su vrlo šarenoliki – svih uzrasta, solo i porodični, koji putuju privatno i poslovno… Ono što im je, uglavnom, zajedničko jeste da im odgovara manje formalan koncept, a istovremeno imaju i priliku da se učlane u „Marriott Bonvoy” program lojalnosti i da ga koriste ostvarujući benefite kroz ceo lanac.

Milica Jevtić, Co-Captain hotela Moxy Belgrade
- Kako biste opisali arhitektonska/dizajnerska rešenja koja definišu ovaj hotel? Šta smatrate njegovim najjačim adutima u estetici i funkcionalnosti?
Što se tiče arhitekture objekta, ona je delom definisana od strane brenda. Javni prostor je osmišljen prvenstveno tako da bude funkcionalan, i on je u prizemlju, koje je ujedno i srce hotela, podeljen na četiri celine – bar i recepciju, restoran sa velikim community stolom, zonu dobrodošlice (lounge) i Work & Play zonu. Svaka celina ima jasnu namenu i, u skladu s njom, gost bira gde u datom trenutku želi da bude. Sobe su udobne, imaju ultrabrz bežični internet, veliki televizor sa instaliranom striming platformom i sa puno utičnica za uređaje, a teretana se nalazi na nivou -1 i dostupna je gostima 24/7. Svaki sprat poseduje i sobu za peglanje, takođe raspoloživu tokom celog dana.
Dizajn enterijera za inspiraciju ima Beograd. Od ulaza pa nadalje prepoznatljivi su elementi beogradske arhitekture – kružne arkade, koje su, iako inicijalno vizantijski motiv, intenzivno korišćene u postmodernoj arhitekturi Beograda; kandelabri, odnosno ulične svetiljke koje su krasile posleratni Beograd i bile postavljene u samom centru, trasom tramvaja broj 1; murali, odnosno street art, koji dominira u prizemlju; osim ovoga, u poslovnom prostoru, odnosno u Plug and Play zoni i u konferencijskim salama vrlo je prepoznatljiv uticaj brutalizma i sedamdesetih godina 20. veka – zlatnog doba arhitekture poslovnih i ugostiteljskih objekata.
- Na koji način „Moxy” gradi svoj tim i obučava zaposlene da budu deo ovako specifičnog i modernog koncepta?
„Moxy” jeste dosta specifičan brend, jer neguje jedan potpuno drugačiji, mnogo manje formalan pristup poslu i gostima, od toga da je u redu da se gostima obraćaju imenom i da se sa njima našale ako procene da je to u redu, do toga da im poslovne uloge nisu striktno podeljene, već se zovu „posada”. Očekuje se od njih i da urade check in, ali i da naprave koktel, ili pomognu oko doručka, kofera, parkiranja. To se svima na prvom razgovoru za posao objasni i prirodno se desi prvi nivo selekcije. Nekome se to dopadne i pronađe se, dok neko, prosto, više sebe vidi u nekoj konvencionalnoj priči, pa tako i bira. Sa druge strane, onog momenta kad postanu deo tima, ohrabrujemo ih da budu svoji i da neguju svoje specifičnosti.
Što se tiče obuka koje prolaze, to su, prvenstveno, treninzi za rad na „Marriott” sistemima, zatim oni o brend i lokalnim zakonima i procedurama koji u poslovanju moraju da se poštuju. Na kraju, tu je obuka o integraciji sa samim brendom „Moxy” i pristupom koji on podrazumeva.
- Koji su bili najveći izazovi u pokretanju i pozicioniranju hotela na beogradskom tržištu i koji su dosadašnji najvažniji uspesi?
Bilo je i jednog i drugog… Jedan od većih izazova je, svakako, to što je „Moxy Belgrade” prvi „Moxy” hotel otvoren u regionu, te je za tržište bio potpuno nepoznato ime. Samim tim, imali smo zadatak da paralelno sa hotelom promovišemo i brend. Zatim, hotel je otvoren u za industriju i dalje neposrednom postkorona periodu, koji je i dalje funkcionisao van nekih ustaljenih trendova i koliko-toliko poznatih tržišnih zakona. Takođe, korona je dosta doprinela i nastajanju ozbiljnog deficita radne snage u ovoj industriji, te je i oformljavanje kompletnog tima za jedan nov hotel bio poprilično ozbiljan projekat. Konsekventno, kao važnije uspehe bih navela upravo prevazilaženje ovih izazova. Hotel dobro posluje, za nepune dve godine poslovanja ugostio je blizu 60.000 putnika, preko 300 poslovnih klijenata i bio domaćin više od 200 različitih događaja. Osim toga, ostvarili smo čvrsta partnerstva i realizovali veoma lepe projekte, kako poslovne tako i humanitarne i projekte društvene odgovornosti.
- Da li imate u planu neka specifična partnerstva, događaje ili projekte koji bi dodatno promovisali „Moxy Belgrade”?
Za partnerstva smo uvek zainteresovani i mogu reći da smo u tom pogledu već ostvarili neke vrlo lepe i čvrste saradnje. Od njih bih izdvojila saradnju sa udruženjem NURDOR i humanitarnu akciju „You eat, we give”, koju zajedno realizujemo svakog septembra i oktobra, kao i saradnju sa Srpskom asocijacijom menadžera, koja podrazumeva održavanje dela njihovih edukativnih programa kod nas. Takođe, vrlo smo ponosni na saradnju sa mladim umetnicima koji su oslikali zidove u našem javnom prostoru.
- Gde vidite hotel „Moxy Belgrade” za pet godina?
Vidimo ga kao čvrsto etabliran brend, sa jakom bazom gostiju i klijenata i stabilnim timom koji pruža vrhunsku uslugu. Verujemo da „Moxy Belgrade” svojim konceptom i poslovanjem, u kombinaciji sa hotelskom kompanijom „Marriott”, čiji je deo, apsolutno ima potencijal da postane jedan od lidera na tržištu u okviru niše lifestyle hotela, u kojoj se nalazi.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Katarina Đulić, Moxy Belgrade