
Motorola – zavidna reputacija i inovacije koje traju decenijama
Motorola, sinonim za pionirski napredak u telekomunikacijama, izdvojila se na konkurentnom tržištu mobilne tehnologije. Tokom decenija kompanija je izgradila pozitivnu reputaciju zasnovanu na inovacijama, pouzdanosti i proaktivnom pristupu upravljanju krizama.
Izgradnja dobre reputacije i upravljanje krizama
„Motorolina posvećenost inovacijama je očigledna od samih početaka. Kompanija je, 1983. godine, predstavila prvi ručni mobilni telefon na svetu – DynaTAC, čime je revolucionirala telekomunikacionu industriju. Ova tradicija inovacija nastavila se razvojem naprednih pametnih telefona, koji kombinuju izuzetne performanse, funkcionalnost i jedinstven stil, kao što su moćni premijum uređaji serije edge 50 i revolucionarni razr smartfoni sa ekranom na preklop. Svi naši proizvodi su dizajnirani sa potrebama korisnika na umu, nudeći besprekorno iskustvo kroz intuitivne interfejse i pouzdan hardver”, objašnjava Vladimir Ostojić, Motorola Mobility Sales Executive Balkans.
Proaktivno upravljanje rizicima
Motorola usvaja proaktivan pristup upravljanju rizicima. Kontinuirano prati tržišne trendove, povratne informacije korisnika i potencijalne rizike. Ova budnost omogućava kompaniji da predvidi probleme i sprovede preventivne mere. Na primer, kao odgovor na sve veću zabrinutost zbog privatnosti podataka, Motorola je poboljšala sigurnosne karakteristike i protokole za zaštitu podataka u svojim uređajima.
Transparentna komunikacija
Tokom kriza transparentna komunikacija je ključna. Motorola se u ovom aspektu izdvaja održavanjem otvorenih kanala komunikacije sa svojim korisnicima, zainteresovanim stranama i javnošću.
Učenje iz grešaka
Motorola gleda na krize kao na prilike za učenje i poboljšanje. Kompanija redovno sprovodi temeljne preglede kako ništa ne bi pošlo po zlu i kako bi potencijalni problemi bili sprečeni u budućnosti. Ovaj pristup kontinuiranog poboljšanja pomaže u izgradnji otpornosti i boljoj pripremi za potencijalne buduće izazove.
Spremni za budućnost
Dobra reputacija Motorole izgrađena je na temeljima inovacija, kvaliteta, zadovoljstva kupaca i etičkog poslovanja. Strateškim navigiranjem konkurencijom kroz partnerstva, segmentiranje tržišta i robusna istraživanja i razvoj – Motorola ostaje značajan igrač u industriji mobilnih telefona. Njeno vešto upravljanje krizama, karakterisano proaktivnim upravljanjem rizicima, transparentnom komunikacijom, adaptivnim strategijama i pristupom usmerenim na učenje, osigurava otpornost kompanije u suočavanju sa izazovima. Kako se Motorola i dalje razvija, njena posvećenost izvrsnosti i vrednostima orijentisanim ka kupcima nesumnjivo će održati njen ugledni položaj na tržištu.
„Saradnja sa motorolom je pravi potez“
„U ceo projekat sa Motorolom ušao sam naizgled slučajno, nakon što su kontaktirali sa mnom u vezi sa saradnjom, ali se to ispostavilo kao pravi potez. Naravno da sam kao klinac nosio legendarni model v3 i imao sam neku posebnu vezu sa brendom”, poručuje fotograf, multimedijalni kreator i ambasador brenda Motorola Bojan Stevanović.
- Da li možete da nam kažete nešto više o svom učešću u projektu „Hello Moto Art”? Kako izgleda sarađivati sa velikim brendom kao što je Motorola?
Kada sam dobio priliku da koristim telefone serije edge, ponovo sam potpuno odlepio za Motorolom. Saradnja sa Motorolom mi je, od svih velikih brendova sa kojima sarađujem kroz snimanje i fotografisanje, najlepše legla. Pored toga što imam potpunu slobodu da predstavljam sebe i Motorolu kroz neko svoje oko i kreativnost, zaista imam osećaj kao da iza mene stoje mama i tata dok imam šest godina i sam krećem u vrtić. Jedan neopisiv osećaj sigurnosti i podrške.
Projekat „Hello Moto Art” mi je posebno legao, kako sam sâm iz umetničkog dela ljudi sa kojimaMotorola sarađuje. Iako sam se borio ceo svoj profesionalni deo života da budem iza kamere – ne lezi vraže – eto mene ispred. Zajedno sa ekipom iz Motorole smo razvili sjajan koncept kako da ja, kao fotograf, prikažem funkcije kamere publici. Mislim da smo baš uspeli u tome i da je projekat sjajno prošao od samog predstavljanja serije 50 u Beogradu do drugog projekta sa telefonima 50 proi 50 ultra, gde sam baš iskoristio mogućnosti kamere do maksimuma. Posebno mi je drago što je u kampanji učestvovalo još fotografa iz regiona, koji su predstavljali svoje zemlje i njihove lepote.
- S obzirom na to da ste fotograf, kamera je jedna od najvažnijih stvari na telefonu. Koje sve prednosti na tom polju donosi Motorola edge 50 ultra?
Sad sam na svom terenu. Kao i profesionalni vozači, recimo, formule ili relija, kada sednu u komercijalna kola, trude se da od njih izvuku maksimum. Možda je to običnim korisnicima kamere sa telefona samo običan „klik”, meni je ovo sredstvo kojim zarađujem za život. Ko god da se bavi fotografijom i poznaje tematiku zna da nas količine megapiksela ne interesuju, nama je bitan dinamički raspon, odnos objektiva na kameri i, još važnije, preciznost boja. Neko tamo ko je pravio celu infrastrukturu oko kamere sigurno se bavi time i dao nam je ono što fotografima treba. Imamo četiri najpopularnija objektiva u filmskoj i foto industriji, a to su 24, 35, 50 i 85 mm. Neverovatno je koliko mi je to skratilo posao oko odabira scena, recimo, za snimanje nekog spota. Stabilizacija kamere je sjajna i dosta naprednija od konkurencije. Autofokus – potpuno savršen. Dinamički opseg slike, ali i Raw fotografija u promodu nosi osećaj da se bavim fotografijom sa aparata koji košta nekoliko hiljada evra. Izvlačenje detalja iz senki i najsvetlijih tonova inače je najveći izazov za kameru. Sve tri kamere imaju tu neverovatnu moć. Makro mod, moja prva ljubav u fotografiji, posebno mi je drag. Samo jedan inč od senzora najbliža je tačka fokusa; kad to fotografišeš sa 50 megapiksela i velikom dinamikom, možeš vanserijske detalje da izvučeš. Pomenuću i sjajne presete duge ekspozicije za ljude koji vole da „kliknu” i uslikaju neke razmazane auto-farove ili pomeranje zvezda.
- Da li edge 50 ultra donosi nešto što ga izdvaja od drugih telefona koje ste dosad koristili i koje su mu najveće prednosti?
Najslađe za kraj. Ekran. Pantone je firma koja je sam vrh rada sa bojama. Još na laptopu Lenovo iz 2014. imam kalibrator boja Pantone, koji se brine da svaki rad bude besprekorno precizan. U mom poslu je to bitno kao i nekom muzičkom studiju vrlo kvalitetni zvučnici. Opet, neverovatno da se niko nije bavio dosad preciznošću boja. Toliko mi je bitno to što je Pantone iskalibrisao ekran da svoje projekte pregledam na telefonu kako bih proverio kontraste, zasićenost i preciznost boja. Jasno je da je sa ovim telefonom Motorola mislila i o fotografima i dizajnerima. Ne mogu da ne napomenem i osećaj od momenta kada uzmeš kutiju u ruke dok ne upališ sam uređaj.
I punjač i maska u kutiji. I to ne bilo kakav punjač, već ultrabrzi od 125 W, maskica u boji telefona predivno krojena da ne sakrije obline i detalje uređaja. To konkurencija ne prati. Dizajn telefona je umetnost i potpuno mi je jasno zašto je parola „Art in your hands”. Kompletan osećaj je kao da nosim malo remek-delo sa sobom. Siguran sam da neko ko želi kvalitetnu kameru sa ovakvom procesorskom snagom i memorijom itd. ne može da nađe bolju opciju od Motorolinih telefona serije edge 50.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Bojan Stevanović/Motorola