Mim 67

Misterija broja 67: Kako je nastao viralni mim, zašto ga svi vole i kako je izabran za reč godine

Dictionary.com je zvanično proglasio „67“, izgovara se „siks-sevn“, za Reč godine 2025, sleng izraz koji je osvojio internet. Široko ga koriste mlađe generacije, odražavajući apsurdni humor i viralnu kulturu nove ere.

Šta znači „67“?

Reč godine 2025 prema Dictionary.com, „67“, postala je viralni izraz koji koriste deca i tinejdžeri, ali njeno značenje namerno ostaje maglovito. Nastavnici i roditelji su počeli da je čuju u učionicama i svakodnevnim razgovorima, a rečnik kaže da se može grubo shvatiti kao „onako“ ili „možda ovako, možda onako“.

Platforma ga opisuje kao deo „klasičnog slenga“, koji je „namerno besmislen i zasnovan na tome da budete deo apsurda“. Drugim rečima poenta je da se ne shvata ozbiljno. Reč, izgovara se „siks-sevn“ i nikada „siksti-sevn“, postala je neka vrsta kulturne interne šale koja povezuje mlade preko humora i zajedničkih digitalnih trendova, navodi ABC News.

@juventus 6 7 🗣️‼️‼️‼️ #meme #67 #UCL #juventus #bvb (meme assets: @🦬🏹Первобытный🏹🦬 ♬ original sound – Sanity

„Zbog svoje maglovite i promenljive upotrebe, ovo je primer brainrot slenga koji je zamišljen da bude besmislen i razigrano apsurdan“, objašnjava Dictionary.com.

Kako je „67“ postao viralan?

Fraza potiče iz Skrillinog singla „Doot Doot (6 7)“, gde se ponavlja refren „siks-sevn“. Zvučni isečak brzo je postao hit među editorima i TikTok kreatorima, koji su počeli da ga spajaju sa istaknutim trenucima iz karijere LaMela Bola. I sam Bol se uključio u trend, rekavši za ESPN da mu deca često viču „siks-sevn“, šaleći se da mu je to „novi nadimak“.

Trend je dodatno eksplodirao kada je kreator Kam Vajlder objavio snimak dečaka na utakmici kako gleda u kameru i uzvikuje „siks-sevn“. Video je postao viralan, a dečak je odmah dobio nadimak „The 67 Kid“. Njegova energija i karakterističan pokret rukama, obe ruke okrenute nagore, pomerane gore-dole, postali su zaštitni znak mimova, navodi Forbes i ABC News.

Ubrzo su se pojavili video snimci svuda: u plesnim studijima gde su instruktori brojili „siks-sevn“, do restorana gde su ljudi klicali kad bi radnik In-N-Outa pozvao narudžbinu broj 67. Izraz je postao simbol humora generacije Alfa — apsurdan, spontan i stalno u pokretu.

Ko je započeo „67“ mim?

Iako niko ne može da preuzme punu zaslugu, „67“ je nastao kao rezultat kolektivne online kulture. Počeo je Skrillinim singlom, raširio se među NBA fanovima i TikTok kreatorima, a zatim ga učvrstili viralni likovi poput Tajlena „TK“ Kinija i čuvenog „67 Kid“.

Dictionary.com ga opisuje kao „lingvističku vremensku kapsulu“ koja odražava kako se društveni trendovi i digitalna komunikacija razvijaju. Izraz se u online medijima u oktobru 2025. pojavio šest puta češće nego tokom cele 2024, što pokazuje koliko brzo mim može postati deo svakodnevnog jezika.

Stiv Džonson, doktor lingvistike i direktor leksikografije u Dictionary Media Group, kaže:

„To je delom interna šala, delom društveni signal, delom performans.“

Takođe ističe da je „67“ jedan od prvih izraza godine koji funkcioniše kao uzvik, erupcija energije koja povezuje ljude pre nego što se iko složi šta zapravo znači.

Zašto je „67“ izabrana za reč godine?

Prema Dictionary.com, „67“ predstavlja suštinu savremenog internet slenga: brz, neuhvatljiv, zajednički, vođen zajednicom. Pokazuje kako generacije Alfa i Z oblikuju jezik kroz društvene mreže gde se šale, mimovi i trendovi stapaju u način komunikacije.

Za razliku od tradicionalnih termina vezanih za politiku ili globalne događaje, „67“ je izraz trenutka — vajb, a ne izjava. Nema strogo značenje, i baš tu leži poenta: u povezanosti, humoru i zadovoljstvu učestvovanja u nečemu bez smisla, a opet prepoznatljivom.

U svetu u kojem trendovi traju danima, „67“ dokazuje da jezik evoluira brzinom interneta.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZlife/Economic times

Foto: Unsplash/Haberdoedas

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE