Milano u znaku (r)evolucije: Kako su IQOS i Seletti ispisali novu stranicu dizajna

Milano je oduvek važio za grad mode, umetnosti, dobrog ukusa i luksuza, upravo ovde, 8. aprila, počela je jedna od najiščekivanijih nedelja u godini „Milano Design Week 2025.“ Grad se pretvorio u veliku pozornicu kreativnosti, inovacija i stila, okupljajući turiste, dizajnere, modne ikone i umetnike iz celog sveta.

Dok šetate od Duoma do najstarijeg tržnog centra na svetu – Galerije Viktor Emanuela II, susrećete brendove kao što su Chanel, Gucci, Louis Vuitton… Vitrine blistaju, a prolaznici, sređeni u elegantne krojeve i besprekorne aksesoare, kao da su deo neke poznate milanske modne piste. Starije dame sa određenom dozom elegancije i komforta nose svilene marame usklađene sa najfinijim komadima tkanine, dok muškarci u savršenim odelima šapuću o dizajnu i perfektnoj espreso kafi, koju naravno, morate da popijete „s nogu“.

Milano, Italija

Ulice Milana odišu sofisticiranošću i digitalnim umetničkim instalacijama koje na svakom ćošku podsećaju zašto je ovaj grad svetski centar dizajna. Ali, jedna postavka posebno je privukla pažnju i stala rame uz rame sa najhrabrijim projektima ovogodišnjeg Design Week-a.

Radi se o saradnji brenda IQOS i italijanskog dizajnerskog brenda Seletti – zajednički su predstavili koncept “Curious X: Sensorium Piazza”, instalaciju koja je, kako vizuelno, tako i idejno, naterala punoletne posetioce da zastanu, razmisle, ali i da učestvuju.

„Naša saradnja sa Selettijem zasniva se na zajedničkom uverenju da radoznalost utire put revolucionarnoj kreativnosti koja nas inspiriše da se povezujemo, istražujemo nove mogućnosti izvan granica i izazovemo status kvo. Biti neprestano radoznao je ono što u krajnjoj liniji omogućava težnju IQOS-a u pogledu stalnog razvoja bezdimnih alternativa u odnosu na pušenje“, izjavio je Stefano Volpeti, predsednik proizvoda bez duvanskog dima i direktor za korisnike u kompaniji PMI.

Stefano Volpeti

Ipak, ovo nije samo izložba. To je poziv na (r)evoluciju – u razmišljanju, izborima i načinu na koji živimo. Kroz svoju novu platformu IQOS Curious X, brend poziva punoletne korisnike i one koji brinu o njima, da zajedno pomeramo granice inovacije i gradimo budućnost bez duvanskog dima

Seletti, poznat po svom smelom pristupu dizajnu i umetnosti, savršen je partner u ovoj misiji. Njihov moto? Da je jedino rešenje – (r)evolucija.

„(R)evolucija je naša osnovna filozofija i zahvaljujući njoj razmišljamo na nov način. Ta filozofija nam omogućava da uključimo i druge sektore proizvoda. Kreativnost je u suštini inovacija. Uvek morate da uradite nešto što niko drugi pre vas nije“, izjavio je Stefano Seleti, kreativni direktor i CEO Selettija.

Stefano Seleti

Kroz ovu postavku, Milano je dobio nešto više od lepote, dobio je poruku. Poruku da radoznalost vodi do promena, da se inovacije rađaju iz hrabrosti, i da dizajn, u svom najdubljem smislu, može da pokrene svet napred.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife/Jovan Kragović

Foto: Jovan Kragović/PMI

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE