
Mehurići kreativnosti: Three Cents izabrao najboljeg barmena Srbije
U spektakularnom nadmetanju koje je okupilo 18 najboljih barmena Srbije, održano je Three Cents takmičenje, gde su finalisti imali zadatak da osmisle najkreativniji koktel koristeći Three Cents – premium gazirani filer savršen za miksologiju.
Šest najboljih barmena plasiralo se u super finale, gde su uz zadate sastojke morali da demonstriraju svoju kreativnost, tehniku i osećaj za balans ukusa. Nakon uzbudljivog nadmetanja, titulu najboljeg poneo je Ljubomir Cvetković, koji je za svoju pobedu nagrađen putovanjem za dvoje u Rim, dok je drugoplasirani takmičar, Lazar Ružičić, osvojio stručnu obuku u prestižnoj barmenskoj školi 710.

Three Cents
Ponos, posvećenost i putovanje u Rim
Za pobednika, ovo priznanje je kruna višegodišnjeg rada u bartendingu.
„Već se bavim bartendingom nekih šest godina, ali mi ovo prvo mesto zaista mnogo znači. Bez lažne skromnosti, ponosan sam na sebe što sam uspeo da budem prvi“, ponosno je izajvio Ljubomir Cvetković nakon pobede na ovom prestižnom takmičenju.
Putovanje u Rim za njega nije samo nagrada, već i prilika za dalji profesionalni razvoj.
„Rim je jedan od najboljih bar show-ova na svetu. Biće to sjajna prilika da upoznam kolege iz industrije, probam nova pića i proširim vidike o bartendingu. Nikad nisam bio tamo, tako da mi ovo mnogo znači.“

Three Cents takmičenje, Beograd
A kada smo ga pitali kakav karakter bi njegov pobednički koktel imao, dao nam je nesvakidašnji odgovor:
„Moj koktel bi imao karakter mog kolege Lazara Ružičića – specifičan, neponovljiv i neprevaziđen. Ako bih birao istorijsku ličnost koja bi ga popila, to bi bio Gavrilo Princip. Zašto? Pa, iz Principa“, kroz osmeh je rekao Ljubomir.
„Srbija ima veliki potencijal u miksologiji“
Posebnu težinu takmičenju dao je Alexandros Sourbatis, globalni brend ambasador Three Cents-a, koji je kao glavni član žirija pomno pratio rad takmičara i ocenio njihovu inovativnost i tehniku.
„Takmičenje je bilo veoma zahtevno. Barmeni su morali da naprave preokret na već poznatim koktelima i ispune naše visoke kriterijume. Dali su sve od sebe, a nivo kreativnosti je bio izuzetno visok. Iako je tržište trenutno ograničeno na gradove poput Beograda i Novog Sada, verujem da će ovo takmičenje doprineti širenju barmenske scene širom Srbije.“

Alexandros Sourbatis
Three Cents nije samo gazirani filer, to su balončići kreativnosti koji podižu miksologiju na viši nivo.
„Mi u Three Cents-u ne pratimo trendove – mi ih kreiramo. Naši proizvodi nisu samo dodaci koktelima, već ključni sastojci koji barmenima omogućavaju da budu inovativni i stvaraju pića koja ostavljaju nezaboravni utisak“, zaključuo je Alexandros za BIZLife.

Three Cents takmičenje, Beograd
I upravo zbog tih mehurića, Three Cents je postao nezaobilazan deo koktela širom sveta. Jer dobra ideja može da ispari, ali pravi koktel, on ostaje u mehurićima.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife/Jovan Kragović
Foto: Promo