Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Marta Jovančić - Employer Branding Specialist, LPP Serbia

    Marta Jovančić, LPP: Temelji naših employer branding inicijativa i projekata su uvek ljudi

    Kompanija LPP u fokus svog poslovanja stavlja zaposlene i njihovo zadovoljstvo na svim nivoima. Za LPP su ljudi uvek temelj employer branding (EB) inicijativa i projekata. Zato EB počinje sa njihovim zaposlenima. U okviru svoje strategije kompanija prepoznaje potencijalne kandidate i stvara ne samo komunikaciju, koja je njima bliska, već i radnu atmosferu koja zadovoljava njihove potrebe i očekivanja.

    LPP takođe veoma brine o mentalnom zdravlju zaposlenih i pomaže im u rešavanju svakodnevnih izazova u sklopu novog programa pod nazivom Helpp. Reč je o podršci u vidu psihološkog, finansijskog i pravnog savetovanja.

    Marta Jovančić, Employer Branding Specialist u kompaniji LPP, koja uspešno posluje kroz poznate brendove kao što su RESERVED, Cropp, House, MOHITO i Sinsay, otkriva koliki značaj ima program Helpp za njihove zaposlene, kakve treninge i onboarding obuke organizuju, ali i kako izgleda njihova employer branding strategija.

    Kompanija LPP je uvela novi program podrške zaposlenima Helpp koji im nudi psihološko, finansijsko i pravno savetovanje. Koliko im taj program može pomoći u karijeri i u životu?

    -Ubrzan i moderan način života sve češće utiče na savremenog čoveka. Pored novih, pozitivnih promena sve su prisutnije i one manje lepe koje se tiču kako ličnih tako i poslovnih poteškoća sa kojima je važno „izaći na kraj”. Da bismo obezbedili što kvalitetniji način života i prevazišli ovakvu vrstu problema, odlučili smo se na uvođenje benefita koji će brinuti o mentalnom zdravlju, ali i drugim svakodnevnim izazovima naših zaposlenih. Reč je o novom benefitu koji je implementiran u saradnji sa našim eksternim partnerima. Radi se o programu podrške zaposlenima pod internim nazivom Helpp, koji omogućava psihološku, finansijsku, pravnu podršku što je od velikog značaja kako za naše zaposlene tako i njihove porodice kojima je ova pogodnost takođe dostupna.

    Ko su savetodavci iz tih oblasti i kako će biti organizovan program u okviru Vaše kompanije?

    -Prilikom uvođenja programa našim zaposlenima smo želeli da ponudimo punu savetodavnu podršku i to na jednostavan i brz način. Zaposlenima je osigurana poverljivost i stručnost konsultanata kako bi se osećali prijatno i slobodno da izraze sve svoje probleme i izazove. Značajno je i to što je program dostupan 24/7, tokom cele godine što može da bude korisno prilikom rešavanja kriznih slučajeva, ali i u planiranju vremena. Sve što je potrebno je da zaposleni zakaže svoj termin putem telefonskog kontakt centra ili online u nekoliko koraka, a zatim nakon toga pokrene sesiju kojoj može prisustvovati uživo ili online, sa bilo kog mesta.

     Koje obuke i edukacije ste organizovali do sada?

    -Ulaganje u zaposlene je jedna od glavnih strategija LPP kompanije i osnova uspešnosti. Upravo to je ono što nas odvaja od konkurenata i osigurava prednost kada je u pitanju trka za talente. Pored redovnih radionica koje imamo za naše timove, nedavno smo imali priliku da našim zaposlenima u maloprodaji ponudimo različite treninge soft veština koji su izazvali sjajne reakcije. Nadalje bih istakla značaj onboarding obuka koje zaposlenima pomažu da se priviknu na novo radno okruženje.

    Ovde bih kao dobru praksu posebno navela naš projekat „Sinsay univerzitet” koji je nastao kao odgovor na veliku ekspanziju pomenutog brenda. Od samog uvođenja projekta, 2022. godine pa sve do danas, uspešno smo obučili zaposlene na menadžerskim rolama u preko 40 objekata koje smo u proteklom periodu otvorili.

    Posebno je to što ovaj projekat krasi unificirana obuka i uvođenje u posao od strane onboarding menadžera i traje osam nedelja, te za to vreme može ponuditi detaljan trening i prenošenje znanja zaposlenima.

     U kojoj meri edukacije doprinose unapređenjima na poslu i kolika je zainteresovanost zaposlenih za njih?

    -Nije novost pričati o tome koliko edukovanje zaposlenih utiče ne samo na njihove sposobnosti i veštine, već i na motivaciju. Posebno nam je drago što naši treninzi i onboarding obuke nailaze na pozitivne reakcije kod zaposlenih što se kasnije oslikava i na uspešno poslovanje i ekspanziju grupacije. Dodatna specifičnost u okviru naše kompanije je veliki broj internih napredovanja što možemo pripisati našim adekvatnim treninzima. Sve obuke su prilagođene da bi doprinele svakodnevnom radu i skrojene po meri što pomaže u sticanju znanja i iskustva. Pa tako, neretko imamo situacije da su naši zaposleni svoje karijere započeli na nižim pozicijama u maloprodaji, a sada obavljaju regionalne pozicije zadužene za nekoliko tržišta, što savršeno oslikava vrednovanje truda i učenja u našoj kompaniji.

    Kada je reč o zapošljavanju novih ljudi i širenju kompanije, koje sve benefite mogu da očekuju novozaposleni sem programa Helpp i edukacija?

    -Ono što LPP kao poslodavca karakteriše je prijatna radna atmosfera i osećaj zajedništva u timu. Tu je i internacionalno, podsticajno okruženje i kreativnost koja se može osetiti u svakom sektoru kompanije. Pored naše kulture, zaposlenima i onima koji će to postati, možemo ponuditi širok dijapazon pogodnosti. Negde na samom vrhu liste bih izdvojila razvoj karijere i jasne karijerne putanje jer LPP nudi brojne mogućnosti za napredovanje posebno kada je reč o maloprodaji. Takođe, kao kompanija koja je usmerena na modu i trendove u našim redovima pronalazimo brojne pasionirane ljubitelje mode, otuda dolazi i potreba za popustom na naš asortiman. Osim spomenutih, tu su i benefiti kao što je privatno zdravstveno osiguranje, fleksibilno radno vreme, team building aktivnosti, pa sve do benefita koji podrazumeva „budžet za outfit“ za određene pozicije.

     Na čemu se zasniva Vaša employer branding strategija?

    -LPP kompanija teži da bude prepoznata kao odgovoran i stabilan poslodavac koji ceni raznolikost i nove ideje. Temelji naših employer branding inicijativa i projekata su uvek ljudi – ovde počinje EB – sa našim zaposlenima. Još jedan veoma važan aspekt kada je reč o kreiranju naše strategije je prepoznavanje naših potencijalnih kandidata i stvaranje ne samo komunikacije koja je njima bliska, već radne atmosfere koja zadovoljava njihove potrebe i očekivanja.

    U današnjem vremenu ovo je izuzetno zahtevan zadatak, ali mi neprekidno nastojimo da postignemo ciljeve kada je reč o našem brendu kao poslodavcu. Internacionalno, imajući u vidu sve zemlje u kojima LPP posluje, radimo na standardima za fer i dosledan način predstavljanja naše kompanije potencijalnim kandidatima. Lokalno, međutim, posvećujemo dodatnu pažnju prikupljanju mišljenja naših zaposlenih na sastancima fokus grupa i planiramo naše akcije prema njihovim zapažanjima i nivou zadovoljstva.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski

    Foto: LPP Serbia

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE