Marketing Summit

Marketing Summit oborio sve dosadašnje rekorde

Prošle nedelje, 25. marta, u beogradskom Sava Centru u ambijentu sjajne Immersive sale, održan je 12. Marketing Summit Beograd, centralno okupljanje marketing profesionalaca iz FMCG industrije. Konferencija je okupila više od 500 učesnika iz više od 150 kompanija, pružajući platformu za razmenu znanja, iskustava i najnovijih trendova u oblasti marketinga.

Nakon registracije i Neoplanta ŠIROOOKO doručka, program je započeo sesijom posvećenom inspiraciji, istraživanjima i trendovima u medijskom miksu. Ognjen Lazić, direktor marketinga i komercijalne izvrsnosti u kompaniji Bambi, otvorio je sesiju inspirativnim govorom o tome kroz šta je Plazma prošla. Goran Sovilj, suosnivač i direktor prodaje u GMD Solutions, predstavio je sveobuhvatna rešenja za promocije u maloprodaji i FMCG sektoru. Njega je na sceni zamenila Marta Janjić iz kompanije NielsenIQ GfK, koja je pokazala analizu globalnog i regionalnog pozicioniranja brendova u Srbiji pod pritiskom cena, dok je Stjepan Mađarčević iz Wolt-a govorio o tome kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju. Prvu sesiju je zatvorila Vesna Marđonović iz Stars Adriatic iz Slovenije, koja je podelila tajne uspešnog medijskog miksa, od izbora agencije do analize rezultata.

Nakon pauze za kafu, koju je obezbedio Nescafé, usledio je drugi blok, posvećen digitalizaciji, veštačkoj inteligenciji i psihologiji potrošača. Momčilo Radovanović iz Google-a predstavio je kako koristiti Google AI za unapređenje poslovanja. Vesna Matijević iz Ferrero USA govorila je o kreiranju integrisanih marketinških kampanja, dok je Milan Bjeloglav iz CBS Systems zatvorio drugi blok i prikazao primenu veštačke inteligencije i napredne analitike u praksi, pružajući pouzdane i brze uvide za brendove i trgovce.

Posle ručka, učesnici su imali priliku da prisustvuju paralelnim sesijama u tri različite sale – Retail Media, Shopper Marketing i Cenovna politika.

U sali 1 – Retail Media, program je otvorio Aleksandar Petković iz IAB Srbija (WMG) ko je govorio o retail medijima kao nadolazećem standardu za FMCG brendove u Srbiji. Nakon njega, mikrofon je uzela Vesna Marđonović, koja je uporedila retail medije sa klasičnim medijima, dok je Marijana Agić-Molnar iz Direct Media United Solutions predstavila priču o podacima i retail medijima sa srećnim krajem. Program u ovoj sali je zaključen panel diskusijom na temu izazova i šansi za FMCG brendove u novoj eri oglašavanja, koju je moderirao Nikola Kostoski iz Dr.Max Srbija, a u kojoj su učestovali prethodni govornici.

U sali 2, fokus je bio na shopper marketingu. Marina Mateković iz Delhaize Serbia govorila je o spremnosti za maloprodaju budućnosti, dok su Filip Kadović i Irena Pavlović iz Promogation-a predstavili pilot projekat digitalizacije na mestu prodaje u trgovačkom lancu Sinagoga. Dobrinka Vićentijević iz EyeSee analizirala je kako tehnologija menja pravila igre u ponašanju kupaca. Svojom prezentacijom, salu Shopper Marketing je zatvorio Mario Milovanović iz The Coca-Cola Company, koji je govorio o izradi strategije i komunikacije na mestu prodaje.

Sala 3 bila je posvećena cenovnoj politici. Kristijan Matijašević iz Abnormal agency, otvorio je program, i govorio o optimizaciji vrednosti i količine za rast prodaje, dok je Slavica Lalović iz Jaffe predstavila strategije za balansiranje konkurentnosti i profitabilnosti. O cenovnoj politici iz ugla trgovca, govorio je Kosta Greci iz DIS marketa, i podelio uvide o promocijama koje povećavaju lojalnost potrošača, a Dušan Grujić iz Retail Zoom-a analizirao je kako strategije cena i promocija oblikuju kupovne navike i prodajne rezultate, što je bila ujedno i poslednja prezentacija o cenovnoj politici.

Marketing Summit Beograd 2025. pružio je učesnicima dragocene uvide u aktuelne trendove, strategije i alate u FMCG marketingu, omogućivši im da unaprede svoje veštine i primene stečeno znanje u praksi.

Izvor: BIZLife

Foto: Marketing Summit

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE