Luka svojom mobilnom BERBERNICOM krstari Beogradom: Kako je nastao prvi Barber Bus u Srbiji?

Budući preduzetnici neretko imaju zanimljive biznis ideje koje pomalo izlaze iz okvira standardnog. Mnoge od njih se neretko i realizuju i postanu ozbiljni biznisi koji privlače pažnju i donose novac, a na jedan od takvih biznisa možete i naleteti na ulici sasvim slučajno, ili ga jednostavno pozvati sebi. U pitanju je Barber Bus.

Zamislite berbernicu koja dolazi na vašu adresu, nudi vrhunske tretmane za muškarce i pritom izgleda kao nešto iz filma – to je Barber Bus. Iza ovog jedinstvenog koncepta stoji Luka Pap, mladi preduzetnik iz Beograda, koji je, uz podršku prijatelja i tim inovativnih rešenja, oživio ideju mobilne berbernice.

Barber Bus nije samo salon na točkovima, već prava oaza za moderne džentlmene, opremljena svime, od PlayStation-a do tretmana toplim peškirima. Sa kreativnim dizajnom, vrhunskim uslugama i ambicioznim planovima za širenje, Luka i njegov Barber Bus osvajaju muškarce svih generacija i redefinišu pojam muške nege širom prestonice.

Luka je svoju priču pokrenuo zato jer je prepoznao šta našem tržištu fali.

„Uvek sam smatrao da su okruženje i prijatelji veoma važni za rađanje nekih super ideja i samu njihovu realizaciju. Imam druga iz detinjstva, jednog vrlo vrednog i uspešnog momka, Uroša Marinkovića, sa kojim sam često pričao o stvarima koje kod nas još nisu zaživele, a u nekom drugom delu sveta postoje. I tako smo došli do mobilne berbernice što se činilo kao sjajna ideja ali između ideje i realizacije nalaze se još dve stavke, problemi i rešenja. Nakon godinu ipo dana sve smo probleme prevazišli, našli adekvatna rešenja i Barber Bus je počeo da funkcioniše“, počinje priču za BIZLife Luka.

On kaže da su u realizaciji ove neobične ideje mislili na sve, a prvenstveno da vizuelno kombi ostane odmah primećen. Osim dizajna koji je unikatan, i same činjenice da cela berbernica dolazi na vašu adresu, rešili su da podignu berberaj i negu za prave džentlmene na viši nivo.

Luka Pap, Barber Bus

„Naš berber Vuk Petrović, koji ima više diploma i završenih beogradskih akademija, sertifikata i obuka, zadužen je za najmodernije stilove brade i kose. Želeli smo da u Barber Busu imate potpun ugođaj, tako da smo pored sporednih stvari, kafe aparata, televizora, playstation-a, frižidera, ubacili i prvoklasne usluge kao što su brijanje sa tretmanom vrućim peškirima, masaža glave, depilacija voskom za uši i nos… Tako da kada se završi kraljevski tretman, siguran sam da ćete se osećati superiornije“, objašnjava naš sagovornik glavne razlike između klasične berbernice i ove neobične, na točkovima.

Od običnog kombija do Barber Bus-a

Luka navodi da transformacija kombija u mobilnu berbernicu nije bila nimalo laka, te da je iziskivala na stotine mišljenja kako stručnjaka tako i svih onih koji smatraju da „znaju“ bolje, ali su efekti pre i posle bili prava satisfakcija.

„Za početak sam jedno 340 puta čuo da je to neizvodljivo, to je nemoguće i da to ne može da funkcionise, što nam je i davalo snagu da dokažemo suprotno. Svaki detalj je izazov za sebe, od pronalaska pravog kombija, dizajna, funkcionalnosti, nameštaja, logistike, vode, pronalaska pravog berbera, marketinga… Ali bih izdvojio struju kao najveći problem, jer za pravi lokal i potpuni doživljaj smo želeli da ima sve, ali u to su spadali i veliki strujni potrošači koje je teško koristiti u lokalu na točkovima koji nema statično napajanje sa strane. Na kraju smo našli savršen način da ne zavisimo od utičnice i sve je ekološki, što nam je najbitnije“, objašnjava on.

Kada je o uslugama reč, pored gore navedenih, Luka je odlučio da u svoj salon ubaci i preparate koji mogu da pomognu muškarcima sa suvom bradom, problemima sa perutanjem kože glave i lica, masnoćom kose, a išao je toliko daleko da su ubacili i parfem za kosu…

„Takođe, nudimo firmama da u Barber Busu organizuju team building-e i srede svoje zaposlene, već smo imali takve dane, nudimo organizacijama za događaje i venčanja da dođemo ispred i da momci budu najsvežije sređeni pred bitan događaj, nudimo firmama aktivaciju na festivalima da imaju nešto posebno i drugačije, takođe smo u potrazi za stalnim sponzorom koji će brendirati naš Barber Bus, jer je sam po sebi pokretna reklama i gde god se parkira i zasija ljudi staju, slikaju, gledaju, snimaju“, ističe naš sagovornik.


Ko su klijenti Barber Bus-a?

„Naši klijenti su ceo muški rod, od najmlađeg (3 godine) koji se skoro sređivao, do trenutno najstarijeg (82 godine), ali definitivno uža ciljna grupa su ljudi koji žele da uštede vreme čekanja po frizerskim salonima i koji brinu o svom izgledu. Činjenica je da rad baziramo na modernim i aktuelnim trendovima, ali ne bežimo ni od tradicionalnih svevremenskih formi. Svako ko želi da proba nešto drugačije i svako ko želi tretman na vrhunskom nivou je dobrodošao“. 

Ovaj mladi preduzetnik nam govori o tome da je oduševljenje prva reakcija ljudi koji ugledaju Barber Bus u svojoj blizini, potom dolazi zbunjenost kako to sve funcioniše i na kraju priznanje za dobar posao.

„Već smo imali i dosta poznatih koji žele privatnost, imali smo pozive i gostovanja TV i radio stanica, čak postoji opcija da se u Barber Busu snimaju spotovi i emisije… Videcemo“, kaže Luka.

Gde možemo videti Barber Bus?

Naš sagovornik navodi da su on i njegov tim, prilagodili posao vremenu i gradu u kojem živimo.

„Beograd je grad koji 24h živi, pa smo napravili logistiku tako da Barber Bus bude od 12h do 18h parkiran na jednoj lokaciji, a posle 18h da ide gde god pozovete. To smo uradili isključivo zbog gužve u saobraćaju, tako da ćemo biti stacionirani na različitim opštinama kod lokala, kafića, restorana i firmi koje žele da im promovišemo lokaciju i dovodimo ljude“, objašnjava Luka.

Pap otkriva da su planovi za budućnost Barber Busa ambiciozni i da uključuju širenje poslovanja kroz franšize.

„Spremni smo da ponudimo kompletan razvojni paket svim zainteresovanima u Srbiji i na Balkanu – od koncepta do realizacije u roku od dva meseca. Nudimo ‘ključ u ruke’ i zagarantovane prihode, uz mogućnost angažovanja unapred obučenih berbera, ukoliko je potrebno,“ kaže on.

Barber Bus planira da proširi sopstvenu mrežu mobilnih berbernica. Takođe, u planu su i obuke za mlade berbere, koje će voditi njihov stručnjak, s ciljem širenja znanja i podizanja standarda u ovoj profesiji.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

 

Izvor: BIZLife/Mladen Stanković

Foto: Nemanja Stevanović

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE