Luka Dončić

Luka Dončić se „izvinjava“ Bobanu Marjanoviću u novoj reklami za patike

U moru sportskih reklama koje liče jedna na drugu, retko se pojavi spot koji deluje prirodno, duhovito i ljudski. Najnovija reklama Luke Dončića za njegove nove patike upravo je takva. Bez velike pompe i bez glumljenja ozbiljnosti, Dončić je odlučio da se našali na sopstveni račun i u priču uključi ljude koje publika već dobro poznaje – Bobija Marjanovića i Adrijana Vojnarovskog.

Rezultat je kratka, ali efektna kampanja koja se gleda sa osmehom i pokazuje da ponekad najbolji marketing nastaje onda kada se stvari ne shvataju previše ozbiljno.

Moć Instagrama: Kako su Maveriksi izgubili skoro MILION PRATILACA preko noći?

U centru priče su nove Jordan patike sa Lukinim potpisom, ali u glavnim ulogama pojavljuju se srpski košarkaš Bobi Marjanović i Adrijan Vojnarovski, jedan od najpoznatijih NBA insajdera. Neobična kombinacija, ali upravo u tome i jeste poenta.

Izvinjenje kao marketinški trik

Koncept reklame je jednostavan i prilično efektan: Luka se „izvinjava“ ljudima kojima je, navodno, tokom godine naneo nepravdu. Kao gest izvinjenja, poklanja im svoje nove patike.

Naravno, sve je upakovano sa dozom humora i samosvesti. Dončić se ne postavlja kao nedodirljiva zvezda, već kao lik koji je svestan sopstvenog imidža i spreman da se našali na sopstveni račun.

Bobi, veličina i stara muka

Poseban momenat reklame rezervisan je za Bobija Marjanovića. Luka mu uz osmeh poklanja patike, ali uz jasnu aluziju na problem koji prati Bobija čitave karijere, veličinu stopala. Šala je jednostavna, ali pogađa u metu, jer je Marjanović odavno poznat po tome da za njega „standardne“ stvari ne važe.

Rezultat je scena koja deluje spontano, prijateljski i nimalo izveštačeno, baš onako kako dobra reklama i treba da izgleda.

„Woj“ u neočekivanoj ulozi

Još veće iznenađenje je pojavljivanje Adrijana Vojnarovskog, čoveka čije ime je sinonim za ozbiljne NBA vesti i „breaking news“ trenutke. U Dončićevoj reklami, međutim, „Woj“ izlazi iz svoje uobičajene uloge i prihvata šalu, čime spot dobija dodatni šarm.

Upravo taj spoj sporta, medija i samoironije čini reklamu drugačijom i pamtljivom.

„Bad, bad Luka“: Dončić na suđenju zbog lošeg ponašanja u novoj reklami za „Jordan“

Iako je fokus na novom modelu patika, jasno je da reklama prodaje nešto više od samog proizvoda. Prodaje Lukin imidž, opušten, duhovit, samouveren, ali ne i arogantan. To je profil sportiste koji razume savremenu publiku i zna da danas pažnju ne osvajaš ozbiljnošću, već autentičnošću, a u Lukinu smo se već uverili.

Zato ova reklama ne deluje kao klasičan marketinški spot, već kao kratki viralni klip koji se gleda sa osmehom. A to je, u svetu pretrpanom reklamama, možda i najveći kompliment koji jedna kampanja može da dobije.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE