
„LinkedIn Wrapped“ stigao, reakcije su podeljene
Godina koja se uskoro završava bila je izuzetno teška za sve one koji traže posao, a poslednje što im je bilo potrebno je podsećanje na to u stilu popularnog Spotify Wrapped. Ali to je upravo ono što su dobili od LinkedIn-a, koji je pokrenuo svoju prvu „godinu pregleda“ sa personalizovanim rezimeima aktivnosti korisnika na platformi.
Ova funkcija je otkrila korisnicima, između ostalog, koliko dana su posetili platformu, koliko su novih veza uspostavili i koliko je njihovih kontakata našlo nove poslove.
„Hvala što ste me podsetili da sam nezaposlen“
Reakcije na društvenim mrežama nisu bile sjajne. Jedan korisnik X platforme podelio je snimak ekrana svog „Wrapped“, koji je pokazao da je 865 njegovih konekcija dobilo novi posao.
„Ah. LinkedIn me podseća da sam bio najbolji kandidat za 28,388,338 poslova…i dobio 0 od njih ove godine“, napisao je korisnik. „Hvala, LinkedIn Wrapped.“ „LinkedIn Wrapped je kao… ‘Čestitamo, nezaposleni ste i niko trenutno ne zapošljava!'“, prokomentarisao je drugi.
Odgovor sa LinkedIn-a
„Znamo da je ovo bila izazovna godina za mnoge osobe koje traže posao, a tržište je izgledalo posebno neizvesno za ljude koji prelaze ili traže sledeću priliku“, rekao je Dan Rot, glavni urednik LinkedIn-a u izjavi za CNN. „Wrapped ima za cilj da odražava celokupnu sliku o tome kako su se ljudi profesionalno predstavili ove godine, ne samo u traženju posla, već i u učenju novih veština, izgradnji mreža, razmeni ideja i međusobnoj podršci kroz promene“, dodao je Rot.
Međutim, na samom LinkedIn-u reakcije korisnika su bile optimističnije. Mnogi su se pohvalili novim vezama i vremenom uloženim u širenje profesionalnih mreža, a neki su označili i kontakte sa kojima su najviše komunicirali.
Trend koji zamara korisnike
LinkedIn je samo jedna u nizu kompanija koje pokušavaju da sumiraju dostignuća svojih korisnika na kraju godine. Međutim, čini se da mnogi potrošači nisu oduševljeni ovim trendom.„Prestani da gledaš u moj život“, rekao je korisnik TikTok-a @litti_citi u videu objavljenom u sredu, pozivajući se na godišnje recenzije sa različitih platformi, uključujući LinkedIn. „Prestani da ga wrapp-uješ.“
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife/Index.hr
Foto: Unsplash/ Souvik Banerjee






