Lidl

Lidl Srbija: Isplati se kada ulažemo u zajednicu u kojoj poslujemo

Kompanija Lidl Srbija svoj poslovni uspeh temelji na vrednostima koje svakodnevno gradi u zajednici. Poverenje potrošača i dugoročni rast i razvoj kompanije neraskidivo je povezan sa odgovornim odnosom prema ljudima i životnoj sredini, a novi slogan „Lidl. Isplati se.“ komunicira upravo vrednosti za koje se kompanija već dugi niz godina zalaže – i to one koje prevazilaze samu kupovinu.

Ovakav pristup ogleda se u nizu projekata koje Lidl realizuje širom Srbije. Tokom prethodnih godina kompanija je u gradovima u kojima otvara prodavnice obezbeđivala porodilištima poklon pakete za porodilje u 30 gradova i opština pod nazivom „Bebina čarobna kutija“, sa pažljivo odabranim proizvodima namenjenim prvim danima roditeljstva. Kao deo ekoloških aktivnosti, u okviru projekta „Čisto iz ljubavi“ koji je usmeren na brigu o prirodi i koji se sprovodi već šest godina zaredom, zajedno sa lokalnim organizacijama i oko 4.500 volontera, prikupljeno je ukupno više od 160 tona otpada širom Srbije.

Pored toga, Lidl već godinama uspešno sarađuje sa Crvenim krstom Srbije. Osim akcija dobrovoljnog davanja krvi, Lidl je kroz saradnju sa Crvenim krstom do sada donirao više od 12 miliona dinara za najugroženije pojedince i porodice, kao i korisnike Narodnih kuhinja.

Podrškom projektima revitalizacije staništa i očuvanja biodiverziteta Lidl potvrđuje dugoročnu posvećenost zaštiti životne sredine, a kampanja „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta.“ ima za cilj edukaciju potrošača i građana na temu problema nepropisnog parkiranja na parking mestima za osobe sa invaliditetom ispred Lidlovih prodavnica, kao i podizanje svesti o pravima i potrebama osoba sa invaliditetom.

Lidl Srbija Ovi i mnogi drugi projekti kompanije pokazuju nameru i doprinos Lidla uunapređenju kvaliteta života i jačanju zajednice, pokazujući da društvena odgovornost predstavlja sastavni deo njenog poslovanja.

„‚Isplati se.’ za nas nije samo slogan, već suština poslovanja. On označava prepoznavanje i negovanje onoga što ljudima zaista znači: sigurnosti, pouzdanosti i ostvarivanja malih i velikih snova. To podrazumeva da nije dovoljno samo ponuditi najbolji odnos cene i kvaliteta – već i biti pouzdan partner zajednici, aktivno doprinositi zaštiti životne sredine i kreirati prilike da se ljudi osećaju podržano i osnaženo. Potrošači to prepoznaju, i upravo zato verujemo da ovakva posvećenost zadržava njihovo poverenje“, ističe Marija Kojčić, rukovodilac sektora Corporate Affairs u Lidlu Srbija.

Lidl Srbija u narednom periodu nastaviće da širi mrežu svojih prodavnica, istovremeno razvijajući projekte koji direktno utiču na kvalitet života građana i očuvanje prirodnih resursa. Na taj način kompanija pokazuje da rast i razvoj mogu ići ruku pod ruku sa brigom o ljudima i zajednici u kojoj posluje.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE