
Lidl prodavnica stiže u Rumu
Kompanija Lidl Srbija nastavlja sa širenjem svoje maloprodajne mreže otvaranjem prve Lidl prodavnice u Rumi, u četvrtak, 4. decembra, na adresi Glavna 300. Stanovnici Rume će uskoro imati priliku da u svom komšiluku uživaju u jedinstvenom iskustvu kupovine, po kojoj je pomenuti trgovinski lanac prepoznatljiv.
„Sa velikim zadovoljstvom pripremamo otvaranje prve Lidl prodavnice u Rumi. Naša misija je da pružimo potrošačima ono što najbolje umemo – proizvode najvišeg kvaliteta po najpristupačnijim cenama. Radujemo se da postanemo deo nove zajednice i pridružimo se slavlju tokom praznične sezone“, izjavila je Marija Kojčić ispred sektora Corporate Affairs kompanije Lidl Srbija.
Lidl u Rumu stiže u periodu prazničnih priprema, pa će potrošači biti u prilici da po najpovoljnijim cenama na jednom mestu pronađu sve što im je potrebno za prazničnu trpezu, kako iz redovnog asortimana, tako i dobro poznate Deluxe i Favorina proizvode. Da praznike učine magičnim, Lidl potršačima u ovom periodu godine nudi i novogodišnju dekoraciju, kao i poklone za najmlađe, među kojima su i drvene igračke. Pored toga, u toku je i Lidlova „Novogodišnja nagradna igra 2025“, u kojoj potrošači imaju priliku da osvoje vredne nagrade poput putovanja po izboru, električnog bicikla, Iphone 17 Pro i drugih.
Lidl je povodom otvaranja nove prodavnice u Rumi, pripremio i iznenađenje za sve mame, čije se bebe rode u periodu od 4. do 11. decembra, u porodilištu patronažne službe Doma zdravlja Ruma. „Bebina čarobna kutija“, poklon paket sa korisnim i pažljivo biranim proizvodima za prve dane roditeljstva, mamama će biti uručen prilikom izlaska iz porodilišta.
Otvaranje nove prodavnice doprinosi i razvoju lokalne zajednice kroz otvaranje novih radnih mesta, te će Lidl tim u Rumi činiti oko 25 novih zaposlenih, kojima kompanija, kao i svim ostalim zaposlenima širom Srbije, obezbeđuje konkurentne uslove rada, stabilno okruženje i brojne benefite.
Radno vreme prodavnice u Rumi biće svakog dana u nedelji od 8 do 22 časa.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jedan je od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Sa oko 12.600 prodavnica i više od 230 distributivnih i logističkih centara u 31 zemlji, broji ukupno više od 382.400 zaposlenih širom sveta. Jednostavnost i usmerenost na procese određuju svakodnevne aktivnosti u prodavnicama, regionalnim distributivnim centrima i nacionalnoj centrali Lidla. Istovremeno, Lidl kroz svoje aktivnosti preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture i oblikuju svakodnevno poslovanje čineći osnovu uspeha. Kompanija Lidl je u 2024. fiskalnoj godini ostvarila prodaju od 132,1 milijarde evra, vrednujući najbolji odnos cene i kvaliteta za svoje potrošače, dok su ostale kompanije u sastavu Švarc grupe zabeležile ukupni prihod od 175,4 milijarde evra u istom periodu.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 81 prodavnicu u 47 gradova širom zemlje. Ima dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je prepoznat u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.
Izvor: BIZLife
Foto: Lidl






