
LIDL nastavlja partnerstvo sa UEFA ligom Evropeu UEFA ligom konferencija
Nakon nezaboravne godine u evropskom fudbalu, Lidl sa nestrpljenjem iščekuje nastavak partnerstva kao zvanični partner UEFA Lige Evrope i UEFA Lige Konferencija i u sezoni 2025/26.
Prošle sezone, Lidlovo partnerstvo sa UEFA Ligom Evrope i UEFA Ligom Konferencija obuhvatilo je prisustvo u 36 zemalja i 72 kluba tokom 342 fudbalske utakmice, čime je Lidl, prema izveštaju Nielsen Sports[*], postao najvidljiviji sponzor takmičenja i dodatno približio navijače igri koju vole.
Lidlove društvene inicijative tokom turnira doprle su do hiljade igrača, navijača i porodica. Tokom sezone 2024/25, Lidl je:
- Isporučio više od 18.000 porcija svežeg voća kako bi fudbalskim navijačima na stadionima pružio dodatnu energiju.
- Pružio podršku potrošačima i porodicama širom Evrope podelivši 4.685 karata, čime je vrhunski evropski fudbal učinio dostupnim većem broju porodica i zajednica.
- 7.524 mlada fudbalska navijača postali su deo Lidl Kids Team-a, zakoračivši na teren zajedno sa svojim idolima, i tako doživeli magiju fudbalske utakmice izbliza.
„Pružam ti šapu“ – LIDL donirao tonu hrane napuštenim životinjama
Lidl će i u predstojećoj sezoni 2025/26. na internacionalnom nivou nastaviti da pruža jedinstvene prilike za navijače kroz podelu karata, iskustva Lidl Kids Team-a i nastavak obezbeđivanja sveže i zdrave hrane. Ovo partnerstvo potvrđuje Lidlovu posvećenost promociji aktivnog načina života, podršci zajednicama i približavanju fudbala svima.
Promovišući osvešćenu ishranu i aktivan način života, Lidlov nastavak partnerstava sa UEFA Ligom Evrope i UEFA Ligom Konferencija prevazilazi puku podršku vrhunskom fudbalu i doprinosi stvaranju trajnih i nezaboravnih trenutaka za navijače i porodice širom Evrope.
„Prošle godine, okupili smo navijače iz Lidl zemalja širom Evrope i učinili fudbal dostupnim hiljadama porodica. Imali smo sjajnu sezonu i posebno me raduje što mogu da najavim da nastavljamo gde smo stali – produžavamo partnerstvo i ponovo promovišemo zdrav način života, duh zajedništva i nezaboravne doživljaje za sve, na terenu i van njega“, izjavio je Ivan Medaković, rukovodilac Marketinga u kompaniji Lidl Srbija.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife
Foto: LIDL