heinz

Kraft Heinz se deli na dve kompanije: Kraj strategije „sve za svakoga“

Gigantska prehrambena kompanija Kraft Heinz najavila je da će se podeliti na dve zasebne javno kotirajuće firme, što je nastavak trenda velikih brendova da odustanu od strategije „sve za svakoga“.

Jedna od novih kompanija fokusiraće se na brže rastuće proizvode poput sosova, namaza i gotovih obroka na policama, uključujući brendove Heinz, Philadelphia i Kraft Mac & Cheese. Druga firma preuzeće slabije prodavane proizvode i brendove za vanpansionsku upotrebu, kao što su Oscar Mayer, Kraft Singles i Lunchables.

„Naši brendovi su kultni i omiljeni, ali složena struktura kompanije otežava efikasno ulaganje i razvoj potencijala svake kategorije“, rekao je Miguel Patricio, izvršni predsednik Kraft Heinz-a. „Razdvajanjem možemo bolje fokusirati resurse i osloboditi puni potencijal svakog brenda, što će dovesti do boljih performansi i dugoročnih vrednosti za akcionare.“

Kraft Heinz očekuje da će nove kompanije početi da posluju od druge polovine 2026. godine. Ova podela ujedno poništava veliko, ali uglavnom neuspešno spajanje iz 2015. godine, koje je organizovao Warren Buffett i investicioni fond 3G Capital, a koje je stvorilo treću najveću prehrambenu kompaniju u Severnoj Americi, prenosi CNN.

Kompanija se poslednjih godina suočava sa padom prodaje, promenama u potrošačkim navikama i trendom ka zdravijoj hrani. Brendovi poput Kraft Mac & Cheese, Lunchables i Velveeta gube popularnost među kupcima koji traže zdravije ili organski proizvedene opcije. Kraft Heinz je takođe najavio uklanjanje veštačkih boja i aroma iz svojih proizvoda.

Sa razdvajanjem, analitičari smatraju da Kraft Heinz želi da ponovi uspeh kompanije Kellogg, koja je svoje najpopularnije brendove izdvojila u novu firmu Kellanova, dok je deo sa žitaricama ostao pod WK Kellogg Co.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZlife/CNN

Foto: Unsplash/Pedro Durigan

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE