Kolin Kapernik postao zaštitno lice brenda Najki

Kolin Kapernik, bivši kvoterbek San Franciska koji je izazvao mnoge kontroverze klečenjem tokom himne u znak protesta protiv rasizma, postaje zaštitno lice nove kampanje brenda Najki za tridesetogodišnjicu „Just do it“ krilatice.

Kapernik je bio kvoterbek u Nacionalnoj fudbalskoj ligi (NFL) 6 godina. Izazvao je dosta komentara i varnica kada je kleknuo tokom himne na utakmicama 2016. godine kako bi skrenuo pažnju javnosti na ubistva Afroamerikanaca od strane policije.

Ovakvu vrstu protesta su mnogi podržali, a drugi igrači su ga i prihvatili. S druge strane, Tramp je izjavio da igrači ne poštuju američku zastavu i da ih treba udaljiti iz timova.

Kapernik je juče na Tviteru okačio svoju crno-belu fotografiju sa logom brenda Najki i sloganom „Just do it“, kao i citatom „Believe in something. Even if it means sacrificing everything“.

Ova kampanja se pojavila samo nekoliko dana pre početka sezone i prve utakmice Nacionalne fudbalske lige u četvrtak.

Serena Vilijams je bila među onima koji su pohvalili reklamnu kampanju kao i igrače: „Mislim da svaki atleta, svako ljudsko biće i definitivno svaki Afroamerikanac treba da budu zahvalni kako Kolin i Erik (igrači) protestuju za veće dobro.“

Izvor: BIZLife, The Guardian

Foto: Tviter

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE