Užina

Koliko nam je važna užina i da li o njoj dovoljno razmišljamo?

Prema najnovijim rezultatima istraživanja šestog godišnjeg State of Snacking izveštaja kompanije Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ), potrošači širom sveta sve više svesno i uz prisutnost u datom trenutku uživaju u užini – i to u njenom ukusu i samoj teksturi.  

Razvijen u partnerstvu sa firmom The Harris Poll, State of Snacking izveštaj prati stavove i ponašanja hiljade potrošača u vezi sa konzumacijom užine u 12 zemalja. Saznanja iz istraživanja iz 2024. godine pokazuju da skoro svi potrošači u fokusu imaju kontrolu veličine porcija i umerenost.

  • Svesna i odgovorna konzumacija: 96% potrošača na globalnom nivou kaže da primenjuju koncept svesnog i odgovornog konzumiranja užine, a 79% njih kaže da užina ima veći značaj kada je konzumiraju na ovaj način
  • Čulna iskustva: 81% potrošača kaže da obraća pažnju na čulna iskustva, uživajući u ukusu i teksturi
  • Prioritet se daje porcijama: 69% potrošača na globalnom nivou traži užinu koja ima kontrolisanu veličinu porcije

“Potrošači sve više donose svesne izbore kada je reč o načinu na koji uživaju u omiljenoj užini,” izjavila je Melisa Dejvis (Melissa Davies), viši menadžer u Global Insights & Trendspotting sektoru u kompaniji Mondelēz International i dodala: “Ljudi traže balans između uživanja i dobrobiti za organizam i to je ono što pravi pomak ka konceptu svesne i odgovorne ishrane. Manje porcije omogućavaju uživanje u omiljenim poslasticama bez preterivanja. Mnogi potrošači svesnije pristupaju svojim navikama u ishrani dok u isto vreme praktikuju uživanje u konzumaciji omiljene užine.”

Kompanija Mondelēz International nastavlja da bude jedna od vodećih u svojoj industriji kroz prilagođavanje promenama navika potrošača, radeći na tome da osigura da užina bude prilika za povezivanje i svesno i odgovorno konzumiranje. Dodatne informacije o State of Snacking izveštaju su dostupne na linku www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Freepik

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE