
Koliko nam je važna užina i da li o njoj dovoljno razmišljamo?
Prema najnovijim rezultatima istraživanja šestog godišnjeg State of Snacking izveštaja kompanije Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ), potrošači širom sveta sve više svesno i uz prisutnost u datom trenutku uživaju u užini – i to u njenom ukusu i samoj teksturi.
Razvijen u partnerstvu sa firmom The Harris Poll, State of Snacking izveštaj prati stavove i ponašanja hiljade potrošača u vezi sa konzumacijom užine u 12 zemalja. Saznanja iz istraživanja iz 2024. godine pokazuju da skoro svi potrošači u fokusu imaju kontrolu veličine porcija i umerenost.
- Svesna i odgovorna konzumacija: 96% potrošača na globalnom nivou kaže da primenjuju koncept svesnog i odgovornog konzumiranja užine, a 79% njih kaže da užina ima veći značaj kada je konzumiraju na ovaj način
- Čulna iskustva: 81% potrošača kaže da obraća pažnju na čulna iskustva, uživajući u ukusu i teksturi
- Prioritet se daje porcijama: 69% potrošača na globalnom nivou traži užinu koja ima kontrolisanu veličinu porcije
“Potrošači sve više donose svesne izbore kada je reč o načinu na koji uživaju u omiljenoj užini,” izjavila je Melisa Dejvis (Melissa Davies), viši menadžer u Global Insights & Trendspotting sektoru u kompaniji Mondelēz International i dodala: “Ljudi traže balans između uživanja i dobrobiti za organizam i to je ono što pravi pomak ka konceptu svesne i odgovorne ishrane. Manje porcije omogućavaju uživanje u omiljenim poslasticama bez preterivanja. Mnogi potrošači svesnije pristupaju svojim navikama u ishrani dok u isto vreme praktikuju uživanje u konzumaciji omiljene užine.”
Kompanija Mondelēz International nastavlja da bude jedna od vodećih u svojoj industriji kroz prilagođavanje promenama navika potrošača, radeći na tome da osigura da užina bude prilika za povezivanje i svesno i odgovorno konzumiranje. Dodatne informacije o State of Snacking izveštaju su dostupne na linku www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Freepik