Linkedin, CEO

Kako voditi LinkedIn profil kao CEO ili lider kompanije?

Kroz seriju kolumni koje će za vas na BIZLife portalu pisati Dejan Pataki i Nemanja Živković, dvojica stručnjaka sa bogatim iskustvom u marketingu, komunikaciji, optimizaciji LinkedIn nastupa, imaćete priliku da se detaljnije upoznate sa strategijama koje maksimalno iskorišćavaju mogućnosti koje LinkedIn nudi. Ove nedelje tema je kako voditi Linkedin profil ako ste CEO.  

Piše: Nemanja Živković

LinkedIn više nije samo digitalni CV ili mesto za traženje posla – postao je ključna platforma za lične brendove lidera i izvršnih direktora. Dobro vođen LinkedIn profil može doneti vidljivost, uticaj i poslovne prilike. Ali kako lideri mogu iskoristiti ovu platformu na pravi način?

Nemanja Živković, Linkedin

Nemanja Živković

Definišite svoj cilj

Pre nego što počnete sa redovnim objavama, ključno je postaviti jasan cilj:

  • Da li želite da se pozicionirate kao ekspert u industriji?
  • Da li gradite vidljivost kompanije kroz lični brend?
  • Da li želite privući talente i investitore?

Ovi ciljevi će odrediti vaš ton komunikacije i vrstu sadržaja koju objavljujete.

Optimizujte svoj profil

Lideri često potcenjuju važnost optimizovanog profila. Ključne stavke:

  • Profilna i cover fotografija – Profesionalna slika sa jasnom pozadinom i vizuelni identitet u cover slici.
  • Naslov (Headline) – Više od titule, treba da komunicira vrednost i misiju.
  • O meni (About) – Kratak, jasan i autentičan narativ o vašem iskustvu, vrednostima i viziji.
  • Featured sekcija – Izdvojeni postovi, intervjui, podcasti ili članci.

Kakav sadržaj objavljivati?

Lideri ne bi trebalo da koriste LinkedIn samo za najave kompanijskih vesti. Ključ je u balansu:

  • Lični uvidi i iskustva – Šta ste naučili iz poslovnih izazova?
  • Trendovi i analize – Vaša perspektiva o industriji.
  • Priče iz kompanije – Kultura, vrednosti, ljudi.
  • Mikroleadership – Kratki saveti i pouke za timove i kolege.

Angažovanje i interakcija

Lideri često ignorišu komentare i poruke – velika greška. Angažovanje s publikom povećava kredibilitet i organski doseg posta.

  • Odgovarajte na komentare – Ne samo zahvaljujući, već otvarajući diskusiju.
  • Podržavajte zaposlene i partnere – Podelite njihove uspehe i priče.
  • Pametno koristite DM-ove – Direktne poruke nisu samo za prodaju, već i za građenje odnosa.

Konzistentnost i autentičnost

Najveća greška koju lideri prave na LinkedInu je neaktivnost ili generički sadržaj koji ne odražava njihovu ličnost. Prava snaga dolazi iz:

  • Doslednog objavljivanja (bar 1-2 posta nedeljno).
  • Autentičnog tona – bez korporativnog žargona.
  • Prilagođenih odgovora umesto generičkih AI komentara.

Nemojte previše komplikovati

Većina ljudi previše komplikuje LinkedIn:

  • Nemam kalendar za sadržaj.
  • Nemam raspored objava.
  • Ne postoji savršeno vreme za postavljanje sadržaja.
  • Nemam specijalni sistem, engagement podove ili growth hackove.

Samo objavljujem ono što mi je na umu. I nekako, to mi je donelo skoro milionski broj pregleda u poslednjih godinu dana.

Ne znam da li je to dobar ili loš broj, ali za mene je visok.

Nema pravila šta će postati viralno, a šta ne… ali možda je vreme da napišem nešto detaljnije o svom „ne-procesu“.

Neke osnovne smernice:

  1. Koristite svakodnevne razgovore – Koliko puta ste koristili 1:1 sastanak, email ili Slack poruku kao osnovu za objavu?
  2. Ne preterujte sa analizom – Mnogi nikada ne steknu vidljivost jer previše razmišljaju o tome šta bi moglo da pođe po zlu.
  3. Pišite iz iskustva – Ljudi se povezuju sa sadržajem kada pišete o stvarima koje ste zaista doživeli u karijeri i radu. Ne pišite o onome što mislite da je popularno, već o onome što ste zaista iskusili.

Kako meriti uspeh?

LinkedIn nije samo o lajkovima – ključni pokazatelji uspeha su:

  • Broj relevantnih konekcija.
  • Učešće u diskusijama.
  • Uticaj na poslovne prilike (pozivi na panele, intervjui, partnerstva).

Zaključak

Biti lider na LinkedInu ne znači samo deliti sadržaj – to je proces građenja autoriteta kroz doslednost, autentičnost i interakciju. Oni koji razumeju kako da koriste ovu platformu ne samo da grade svoj lični brend, već i otvaraju vrata novim poslovnim prilikama.

Šta mislite, koji je najvažniji aspekt vođenja LinkedIn profila kao lider? Podelite svoje mišljenje u komentarima.

O Autoru:

Nemanja Živković je strateški konsultant za B2B tech i SaaS kompanije, osnivač Funky Marketing-a i suosnivač poslovne zajednice Business Talks Network-a. Sa preko decenije iskustva, specijalizovao se za rast kompanija sa dugim prodajnim ciklusima i skupim proizvodima kroz izgradnju odnosa sa kupcima, gde je LinkedIn najbitnija platforma. Radio je sa preko 120 kompanija i konsultovao brojne startapove. Nemanja je priznat kao marketing zvezda u usponu od strane LinkedIn-a 2023. godine. Host Funky Marketing podkasta. Strastven je ljubitelj Motown muzike, GTA igre i funky ritmova, što se odražava u njegovom kreativnom pristupu poslovanju.

Websajt: https://funkymarketing.net/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/zivkovicnemanja/

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife

Foto: Freepik

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE