Kako se pravi BREND na primeru muško-ženskih odnosa

Ako vas neko pita „Šta je brend“, ili „Kako postati/napraviti brend?“, neće vam biti baš lako da odgovorite, ako niste prethodno razmišljali o tome. Ipak, postoje neki primeri koje će svako razumeti.

Vidiš zgodnu devojku u kafiću.
Priđeš joj i kažeš da si fantastičan u krevetu.
To je direktna prodaja.

Vidiš zgodnu devojku u kafiću.
Pošalješ prijatelja da joj kaže da si fantastičan u krevetu.
To je reklama.

Vidiš zgodnu devojku u kafiću.
Popričaš s njom i uspeš dobiti telefonski broj. Nazoveš je sutra za izlazak.
To je telemarketing.

Vidiš zgodnu devojku u kafiću.
Popričaš s njom, platiš joj piće. Zaplešeš s njom, kasnije je otpratiš do svog auta, otvoriš joj vrata i odvezeš kući. Na rastanku usput napomeneš da si fantastičan u krevetu.
To su odnosi s javnošću.

Vidiš zgodnu devojku u kafiću.
Ona dođe do tebe i kaže: Čula sam da si dobar u krevetu.
To znači da si postao BREND.

Izvor: Autor nepoznat

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE