Kako reputaciju brendova ugrožavaju Mask i AI

Novo međunarodno istraživanje otkriva da brendovi danas više nego ikada rizikuju narušavanje ugleda – ne zbog sopstvenih grešaka, već zbog kontroverznih ličnosti s kojima se povezuju i neregulisane upotrebe veštačke inteligencije u komunikaciji i oglašavanju.

Kome brend veruje – a ko ga može ugroziti?

Prema podacima iz sveobuhvatnog istraživanja sprovedenog među stručnjacima za odnose s javnošću iz 17 zemalja, čak 30% ispitanika smatra da saradnja s javnim ličnostima poput Elona Maska može ozbiljno naškoditi brendu, bez obzira na direktno učešće kompanije u eventualnim kontroverzama. Njegove česte izjave, prisustvo u medijima i sve izraženije polarizujuće ponašanje učinili su ga simbolom reputacionog rizika u digitalnom dobu.

Još značajnija pretnja ogleda se u upotrebi – i zloupotrebi – veštačke inteligencije. Sve je više primera u kojima brendovi, u želji da budu prvi u inovacijama, gube kontrolu nad sopstvenim narativom. Korišćenje AI alata bez jasnih etičkih smernica može dovesti do širenja netačnih informacija, manipulacije korisnicima i gubitka poverenja potrošača, prenosi Dev.ua.

Stručnjaci upozoravaju da transparentnost i odgovornost u korišćenju novih tehnologija postaju ključni elementi reputacionog menadžmenta. Kompanije koje ignorišu tu realnost – rizikuju da se nađu u središtu skandala.

KOMPLETAN TEKST PROĆITJTE NA NAŠEM PORTALU WEBMIND.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: DALL-E3

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE